A leggyengébb M720-as is 125 lóerős és 200 Nm-es többletet jelent a gyári változathoz képest, amit a vezérlő-elektronika optimalizálásával, illetve az intercoolerben rejlő potenciált szabadították fel a mérnökök. (Az 5,5 literes, duplaturbós V8-as eredetileg 585 lóerő és 900 Nm leadására képes.) Az M900-as változat esetében alaposabb kezelés alá vetették az 5461 cm3-es erőművet, a főtengelyt, a hajtókarokat, a turbófeltöltőt és még sok szabványos alkatrészt lecseréltek, aminek köszönhetően a csúcsteljesítmény 900 lóerőre nőtt, miközben a maximális nyomaték 1300 Nm (az 1600-tól kezdődő 5700-as fordulatig tartó tartományban). Nem csoda hát, hogy az M900-as úgy megy, mint egy rakéta: álló helyzetből 3,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége pedig 300 km/h (elektronikusan korlátozva).
Emellett a karosszériát is átdolgozták a Mansory dizájnerei, szerencsére a számos szénszálas kiegészítő nem csúfította el az elegáns formát. A belső pedig a legkényesebb ízlést is kielégíti, ami egy Mansorynál nem lehet kérdéses...