Ugyan nem kellett sok hozzá, hogy egy hatalmas bukásba fulladjon a rekordkísérlet, ugyanis a SCG majdnem elszállt a Nordschleifén, de végül 6 perc 42 másodperces idővel sikerült maga mögé utasítania a korábbi csúcstartókat a sportkocsinak.
A Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) 003-ról:
A teljes egészében szénszálas karosszériájú autó kétféle változatban készül, attól függően, hogy utcai (Stradale) vagy versenypályára szánt (Competizione) kivitelt rendelnek a leendő ügyfelek.
A hajtást egy Honda V6-os motor adja, a 3.5 literes, ikerturbós erőforrás 530 lóerőt és 700 Nm maximális nyomatékot produkál, amit a szekvenciális váltó segítségével juttat el a hátsó kerekekig. A Competizione, vagyis versenyváltozat tömege is csak 1350 kilogramm, amely az említett teljesítménnyel, a 49:51 arányú súlyelosztással, illetve a kettős keresztlengőkaros, KW-lengéscsillapítókkal megtámogatott futóművével most már meg is mutatta, mire képes.
Forrás: HVG.hu