DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 18. hétfő
Egyéb

95 év, 50 millió autó - A Citroen Genfben

Kreativitás, merészség, sőt időnként egy kis szemtelenség is: 95 éve ez a Citroen sikerreceptje. A történet idén tavasszal szimbolikus mérföldkőhöz ér, hiszen ekkor adja át a márka az 50 milliomodik fogaskerekes emblémával ellátott autót.

A jól ismert logó lassan 100 éve az egyéni karakterű, kiemelkedően kényelmes, innovatív, sőt merész megoldásokat alkalmazó és élhető autók jelképe.

CL.15.022.025_resize



A Citroen ma is erre a genetikai és szellemi örökségre alapoz, amikor újra és újra meghatározza önmagát. „A kreativitás és a technológia a kényelem szolgálatában” – a márka ma is kreatív, mer különbözni. Célja, hogy modelljei, szolgáltatásai és márkakereskedői hálózata révén mosolygós élménnyé varázsolja az autózást, hogy fesztelenebb kapcsolatot teremtsen az autó és használója között.

A Citroen a 2015-ös Genfi Autószalonra is e törekvés szellemében készül. A látogatókat letisztult és vidám formák, a test és a lélek kényelmét szolgáló intelligens technológiák várják.

CL.15.022.010_resize

VILÁGPREMIER : a megújuló Citroen Berlingo Multispace

A jópofa és kezes Berlingo legújabb generációja új, modernebb orral és hasznos technológiákkal érkezik. Ilyen a 7 hüvelykes érintőképernyő és az Active City Brake, vagy az új motorváltozatok. A hihetetlenül hosszú ideje népszerű egyterű természetesen megőrzi összes fontos ütőkártyáját: tágas, kényelmes, és játszi könnyedséggel alakítható különböző használati módokra. A Berlingo továbbra is az, aki mindig is volt: a kompakt egyterűek kategóriájának megteremtője és referenciamodellje.

Új tanulmányautó : a Berlingo MOUNTAIN VIBE CONCEPT

A megújuló Berlingóból készült tanulmány játékos „trükkökkel” emeli ki a modell felfedező természetét: találunk rajta megerősített karosszéria-elemeket és „terepes” tartozékokat csakúgy, mint dekoratív térképészeti szintvonalakat – kedves gesztus a Genfet körülölelő alpesi táj, a friss levegő és a szabadtéri sportok szerelmesei felé.

CL.15.022.041_resize

ÚJDONSÁG : a megújuló Citroen C4

A kellemesen vezethető, elegáns, kiemelkedően kényelmes C4 a modellfrissítés révén ismét az őt megillető helyre kerülhet a kompakt limuzinok kategóriájában. Biztosíték erre a rengeteg fejlesztés: új világítótestek, 7 collos érintőképernyő, kulcs nélküli nyitás-zárás és indítás. Az új PureTech és BlueHDi motorváltozatok és a vadonatúj EAT6 automata váltó szintén jól jelzi a generációváltást.

ÚJDONSÁG : Citroen C3 Picasso « Black Top”

A C3 Picasso eddigi „szexepílje” mellett most új kártyákat vet be: érkezik két új motor (a PureTech 110 és a BlueHDi 100), valamint a három karosszériaszínhez is választható, látványos kétszínű karosszéria, a „Black Top”.

CL.15.022.040_resize

FRISS MODELLKÍNÁLAT

- Citroen C4 Cactus : a Citroen új irányvonalának első gyümölcse, sajátságos vonalvezetésű crossover, a kényelem és a technológia harmóniája a boldogabb élet szolgálatában. Már 47 ezren választották.

- C4 Cactus AIRFLOW 2L tanulmányautó: igazi ötletbánya, a dizájn és az aerodinamika koprodukciós terméke, a tömegcsökkentés magasiskolája – mindez egy igazán innovatív hajtáslánccal megkoronázva. Íme a 2 liternél is kevesebbet fogyasztó autó.

- Citroen C1: még nincs egy éves, de már 41 ezer ügyfelet győzött meg. A praktikus és komfortos városi miniautó mindig az utca napos oldalán közlekedik, különösen a nyitható vászontetejű Airscape változat. A tavalyi Genfi Autószalonon nagy sikert aratott Swiss & Me tanulmányból az idén limitált széria készül.

- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: néhány hónap alatt meghódították az egyterűek európai piacát: 187 ezer megrendeléssel máris kategóriavezető a két modell. A letisztult, hipermodern dizájn és a kényelmes utazási szolgáltatások ideális párosa.

CL.15.022.042_resize

SIKEREK AZ AUTÓSPORTBAN IS

Az intelligens technológia és a kalandvágyó ember találkozásából született a Citroen C-ELYSÉE WTCC nevével fémjelzett, vitathatatlanul reklámhordozónak is beillő sportsiker. A márka már az első túraautós szezonban elnyerte az egyéni és a csapatvilágbajnoki címet, ezek után pedig természetesen tovább halad a megkezdett úton, és március 8-án ott lesz a 2015-ös évad rajtjánál Argentínában.

A 2015-ös Genfi Autószalon március 5-től várja a nagyközönséget. A Citroen standja a 6-os pavilonban található. A rendezvény sajtónapjai március 3-án és 4-én zajlanak.

A Citroen sajtótájékoztatója március 3-án 13 óra 45 perckor kezdődik a standon.

A márka vezető tisztségviselői – időpont-egyeztetés után – interjúra várják a sajtó képviselőit :

- Linda JACKSON, a Citroen vezérigazgatója

- Julien MONTARNAL, a Citroen marketing, kommunikációs és sportért felelős igazgatója

- Xavier PEUGEOT, a Citroen termékfejlesztési igazgatója

- Alexandre MALVAL, a Citroen stílustervezési igazgatója

- Joël MAYNADIER, a Citroen vezető termékfelelőse

- Pierre Yves COUINEAU, a C4 Cactus termékfelelőse

- Benjamin MAIGRE, a megújuló BERLINGO termékfelelőse

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: