Egyelőre viszonylag kevés részletet hoztak nyilvánosságra, de ez nem is csoda: a Budii hivatalosan csak jövő tavasszal mutatkozik be – a kézzel fogható változaton valószínűleg még épp csak dolgoznak – de az egy szem vázlatról azért sok apróság kiderül. Ilyen például, hogy az i3 övvonalát szépen kiegyenesítették, és komoly sárcédő-szélesítéseket kapott a gép. A BMW jelvényt persze eltüntették róla, amit az átalakítások mélységét nézve nem is csoda.
A tanulmány legfontosabb attrakciója persze nem az átdolgozott külső, hanem az önvezetés képessége, illetve az új kezelőszervek: a kormánykerék és a pedálok csak elektronikusan csatlakoznak a kormányműhöz, a hajtáshoz és a fékekhez. E megoldás egyik legfontosabb előnye, hogy a sofőr bármelyik oldalon ülhet, de akár középen is.
Az autós hírek támogatója az Aquaprofit Zrt.