Bár a szimulátoron tapasztalható vizes pálya kevésbé kiszámíthatatlan és alattomos, mint a valóságban, a csúszóssá vált aszfalt azért így is jócskán megnehezítette a versenyzők dolgát, izgalmasabbá téve ezáltal a futamokat. A hosszú pálya és az eső kettőse ráadásul még nagyobb koncentrációt igényelt, mint az eddigi helyszínek, már csak azért is, mert ilyen körülmények között a leggyorsabbaknak is 3 perc kellett egy kör megtételéhez.
Az első futamot a pole pozícióból rajtoló Báldi Gergő nyerte, aki immár 3. szezonbéli futamgyőzelmét könyvelhette el, mindegyiket a hétvégék első futamán aratta. A második helyen a bajnokságot vezető Ballai Máté futott be, akinek ehhez Leitner Norbertet kellett megelőznie, öt kiegyensúlyozott teljesítményének köszönhetően csak egy karnyújtás választja el a vezető pozíciótól. A mezőny tagjainak rutinját jól mutatja, hogy a 22 versenyzőből mindenki meglátta a kockás zászlót, holott az autók –akár a valóságban – természetesen itt is törnek.
A második futamot az 5. helyről induló Micheller Dávid nyerte, az a versenyző, aki immár 3. győzelmét szerezte zsinórban a 2. futamokon. Mögé Leitner Norbert jött fel a 8. helyről, kettejüket a célban 0,6 másodpercnél is kisebb különbség választotta el. A virtuális dobogó 3. fokára Molnár Kristóf állhatott fel. Az első futam dobogósai közül Ballai Máté 4., Báldi Gergő a 6. lett.
Legközelebb egy ismeretlen pályán csap össze a mezőny, amit csupán 48 órával a verseny előtt tesznek letölthetővé. A szervezőknek ezzel a lépéssel az a célja, hogy olyan helyzetbe hozzák a versenyzőket, amelyben a pálya gyors adaptálását tudják gyakorolni.