Valójában az iskolabusz-bódén belül szinte csak merevítéseket találni: összesen három utasnak maradt hely a vezető mögött, masszív bukókereten belül. Egyébként így is hihetetlen, hogy a General Electric J-79 jelzésű hajtóművet, amelyet annak idején egyebek közt az F-104 Starfighterben és az F-4 Phantom II-ben is használtak, és kétszeres hangebességű repülésre terveztek, be tudták építeni a buszba úgy, hogy a szerkezet elviseli, hisz utánégetővel közel nyolc tonnának megfelelő erővel tol, miközben durván 25 méteres lángcsóvát húz maga után. Az iszonyú gyorsulásnak és végsebességnek persze ára van: néhány menet oda-vissza a kifutópályán, és ki is szárítja az 567 literes kerozin-tartályt.
590-nel repeszt a sugárhajtású iskolabusz
https://formula.hu/egyeb/2014/10/31/590-nel-repeszt-a-sugarhajtasu-iskolabusz 2014-10-31 08:56:00 2014-10-31 08:56:00
A School Time fantázianevű szörnyeteg messsziről csak egy levágott végű iskolabusznak tűnik, bár a fura zártszelvény szerkezet az alján gyanús lehet.