Egyelőre annyi tűnik biztosnak, hogy a kedvezőbb kínai vámok miatt csökkentik a hengerűrtartalmat: az eddigi 4,5 liter helyett négy liter alatti lesz a V8-as. A teljesítményből viszont nem akarnak alább adni, így két turbót is beépíthetnek. A cél, hogy kicsivel a McLaren 650S fölé lőjék be a szintet. Míg a 458-asok közül eddig a Speciale volt a legerősebb a maga 605 lóerejével, addig az új modell 670 körül tudhat.
Egyes források szerint nemcsak a motoron faragnak a ferrarisok. Nem elképzelhetetlen az sem, hogy vadonatúj fejlesztésű váltó is kerül a 458 utódába: ez akár a korábbihoz képest más áttételezést is jelenthet, de az sem kizárt, hogy a sebességfokozatok száma nő meg hétről nyolcra.
Azt egyelőre nem tudni, hogy az autó formaterve mennyiben tér majd el a mostani 458-asétól, az viszont biztos, hogy a Centro Stile Ferrarinál, tehát a Ferrari saját dizájnrészlegénél készül. A hírek szerint az újdonságot már tavasszal, a Genfi Autószalonon megmutatják a nagyközönségnek.