A versenyzőknek gumizatlan és mondhatni veszélyes pályán kellett bizonyítani talpraesettségük. A hazai Drag szabályok kimondják, hogy minden verseny hosszának a duplája kell, hogy legyen a fékező zóna, de itt sajnos ez nem így volt.
„200 méteres gyorsulási pálya várt minket Szlovákiában, ahol csak 200 méter fékezőpálya volt, ami nem felel meg a szabályoknak. Az egyik futamban nem tudtam megállni, ezért beszaladtam a pálya végén lévő kukoricásba, amitől tönkre is ment a két hátsó gumim” – kezdte a verseny értékelését Kiss György.
A verseny előtt Gyuri többször tapasztalta, hogy a hideg vizes rendszer nem működik megfelelően, ezért most megcsinálták, hogy teljesen stabil legyen.
„Ezen a versenyen csak kvalifikációs futam volt, ami azért rossz, mert otthon a döntőért külön pontok járnak, ennek ellenére boldog vagyok, hiszen hogyan az előző versenyen, most is sikerült nyernem egy 7.3-as idővel” – tette hozzá Gyuri.
Az Országos Drag Bajnokság most nyári szünetet tart, legközelebb szeptember elején a Hungaroringen az Extreme Technical Weekendden ül újra versenyautóba Gyuri.