Mivel ez egy másfajta reklámozási csatorna, ahol más úton jut el az információ a célközönséghez, nehéz volt olyan versenyzőket találni, akik megfelelő teljesítménnyel és tapasztalattal rendelkeznek ahhoz, hogy képviseljék a cégcsoportot. Hosszú tárgyalások és mérlegelések után a ralikrosszban Csirmaz Brúnóra, a raliban a Hungarian Police Rallye Team képviseletében Hoffer Zsoltra és a Drift szakágban Nagyházi Lőrincre (Tücsi) esett a választás, így a cégcsoport három autós szakosztályon keresztül tud eljutni a célközönségéhez.
A versenyzők életkora is fontos szempont volt, hiszen Brúnó révén a fiatal, míg Nagyházi Lőrinc és Hoffer Zsolti révén a felnőtt korosztályt tudjuk megszólítani. A zászlóshajója a cégcsoportnak a Lóerő Sportegyesület nevelése, Csirmaz Brúnó, aki április 7-én töltötte be a 16. életévét. Brúnó egy tehetséges versenyző, aki 2009-ben kezdte pályafutását a gokart szakágban. 2011-ben, első ralikrosszos ob-szezonját az 1600 köbcentiméter alatti géposztály második, míg a kategória abszolút értékelésének negyedik helyén zárta.
2015-ben, a Slovakia Ringen megrendezett első versenyen két autóval is rajthoz állt, amit Magyarországon elsőként mondhatott el magáról 15 évesen. Brúnó ebben az évben is a Honda versenyképességében hisz – a meglévő autója (1600 cm3) mellé építettek egy új, 2000 cm3-s versenyautót. Az első versenyen a Magyar Kupa 1600 cm3 alatti kategóriája mellett az abszolút értékelést is megnyerte. A másik géposztályban, a SuperTouringCars-ban az új fejlesztésű Honda sajnos feladta a küzdelmet, bár a szerelők a helyszínen mindent megtettek a siker érdekében. A csapat ezúton is szeretne köszönetet mondani a Honda Heart Clubnak, hiszen Kiss György dragversenyző megfeszítő munkája elengedhetetlen volt.
A máriapócsi húsvéti versenyen Brúnó a Magyar Kupában megismételte a Slovakia Ring-i győzelmét, és ismét a dobogó legfelső fokára lépett mind géposztályában, mind a kategória abszolút értékelésében. A SuperTouringCars-ban sikerült célba érnie a negyedik helyen, ezzel értékes pontokat begyűjtve. A kétliteres autó ismét nehézségeket okozott a versenyen. Vasárnap kuplungproblémák hátráltatták a csapatot, majd hétfőn a váltót és a féket is cserélni kellett. A szerelők példás erőfeszítést tettek, hiszen két autót kellett felkészíteniük a futamokra.
Csirmaz Brúnó az idei évben eddig megrendezett két versenyből kettőt megnyert, ezzel igen nagy örömet szerezve csapatának, és természetesen a támogatóknak is.
A cégcsoport szerencsésnek mondható helyzetben van, mert mindamellett, hogy támogatói mindegyike, kivétel nélkül szereti az autósportot, az eredmények is azt mutatják, érdemes a ralikrossz irányába nyitni. A rali szakágban a Hungarian Police Rallye Team autóján jelennek meg a cégcsoport által képviselt támogatók. Hoffer Zsoltit nem kell bemutatni, hiszen a rutinos versenyző pályafutását 2000-ben kezdte szlalomversenyeken, majd 2008 és 2010 között a Suzuki Swift Kupában folytatta. 2011-től az ORB 6-os kategóriájában üldözte a sikereket, ahol először egy Citroennel, majd egy Skodával indult.
Idén, 2015-ben egy Magyarországon kuriózumnak számító Opel Adam R2 autóval indul a versenyeken. Az idei év első ob-futamán, az Eger Ralin sikerült kategóriában (ORB6) nyernie, emellett az abszolút értékelés 31. helyével is kivívta az Opel sikerét. Összesítésben a kétkerék-meghajtású autók (2WD) között a dobogó harmadik fokára állhatott fel.
Ugyan a magyar driftbajnokság 2015-ös versenyfutása még nem indult el, de a Sorex Csoport kíváncsian várja, hogyan teljesít majd a Nissan 200 SX, melyben Skyline Gtr RB26 típusú motor dübörög, Nagyházi Lőrinccel (Tücsi) a volánnál.
A versenyek között sem szeretnének a babérjaikon ülni, terveik között szerepel közönségtalálkozó szervezése, a szponzorok örömére „drift-taxizás” és élményautózás, melynek során kipróbálhatják, milyen vezetni egy igazi versenyautót. Ezenfelül, a cégcsoport reklámfelületet biztosít több szakágban, mint a drift, a rali és a tereprali.