Már a verseny előtt is tudni lehetett, a Hungaroringi pálya nem a Drag Civic számára lesz kedvező, hiszen az út nincs felgumizva, és ezáltal az elsőkerekes autók nem vehetik fel a versenyt a farmotoros hátsó kerekes kocsikkal. A tény be is igazolódott, Gyuri akármennyire is jó reakcióidőket produkált, a hátsókerekes ellenfél ellen ez is kevésnek bizonyult.
„Tisztában voltunk vele, ezen a versenyen nagyon nehéz dolgunk lesz Eötvös Tibor ellen, de azért mindent elkövettünk, hogy megtréfáljuk a fizikát.” – kezdte a beszélgetést mosolyogva Kiss György, majd folytatta: „Erre a versenyre készült el az új váltónk, ami sokat segített abban, hogy 11,7-es időt tudjunk menni. Azt gondolom, ez ragacsos aszfalton 11 másodperc alatti idő lett volna.”
Erre a versenyre elkészült a vára – várt fejlesztés, a tolókerekes váltó, ami nagyban segített, viszont leckét is adott a csapatnak a téli szünetre.
„Az egyik fog letörött a váltóban, ezért újra gondoljuk, hogyan alakítsuk át, hogy a későbbiekben ne forduljon elő hasonló probléma.” – elmélkedett György, akire most hosszú téli szünet vár, hiszen az idei szezon véget ért.
Összefoglalva az évet, ami sok küzdelemmel telt, úgy érzik annyira nem is rossz eredmény az év végi dupla második hely, mert ezért nagyon meg kellett küzdeni egész évben.
„Az elmúlt években sokkal, kisebb küzdelmekkel nyerünk bajnokságokat, de idén sok minden összejött, és szerencsénkre az OB-ban és a Kupában is sikerült megszerezni a második helyet. Nem mondom, hogy nem vagyok csalódott, de úgy érzem így sokkal nagyobb motivációm lesz a következő évben.” – zárta a beszélgetés Kiss György.