Nem változott a csapat a 2023-as szezonra: Lengyel Ádám, Molnár Bendegúz, a Car Competition Racing Team és a Toyota GT86 azért ment Németországba, hogy megvédje a Nürburgring Langstrecken-Serie SP3 kategóriájában megszerzett bajnoki címet.
Az eredmények az egy évvel korábbiakat is felülmúlták. Sima győzelemmel indított a csapat az NLS1-en a márciusi verőfényes napsütésben, de a következő hónapban, az alig fagypont felett tartott NLS2-esen alaposan meg kellett küzdeni az ismétlésért.
Az esőgumi rossz választásnak bizonyult a rajtnál, már az első kör végén cserélni kellett, egy kábelhiba kényszerítette bokszba a csapatot. A verseny hátralevő részében vészprogramra kapcsolt a motor, 212 helyett 160 lóerővel kellett sáfárkodni. Ilyen csapások ellenére sikerült befutni az első helyen a hírhedt Nordschleifén.
Egy régi probléma jelentkezett újra az NLS3 fordulón: leszakadt a GT86 kipufogója. A bokszban rögtönzött megoldással második helyet mentettek – a körülményeket figyelembe véve elfogadható eredményt. A két hónapos szünetben a csapat túlbiztosította a kipufogórendszert, hogy kizárható legyen egy újabb műszaki hiba: egy problémamentes hétvégével meg is nyerték az NLS4-et.
A hatórás verseny volt az egyetlen, ahonnan üres kézzel kellett távozni: az időmérős körön tönkrement a Toyota motorja, a futamon sem tudtak rajthoz állni. Az NLS6 volt a szezon csúcspontját jelentő 12 órás, valójában két hatórás részletből összetevődő verseny.
Az új motorral induló egység nem kerülhette el a kisebb fennakadásokat, de a Lengyel–Molnár páros megszerezte az első helyet mindkét napon: az így elérthető pontoknak köszönhetően pedig befoghatatlanná váltak az értékelésben is, a hátralevő két versenyen már nem kellett rajthoz állniuk, újra megnyerték az SP3 kategóriát.
„Az ellenfelek száma csökkent, az NLS egészében és a kategóriában is, minőségük azonban nem romlott, idén is komoly kihívóink voltak” – foglalta össze a szezont Lengyel Ádám. „Szakmailag a tavalyi év kicsit nehezebb és elismertebb volt, de nagyon élveztük a 2023-as szezont is, jó volt egy újabb évet végigversenyezni a Nordschleifén. Más csapat még sosem próbálkozott Magyarországról, nekünk pedig győzni is sikerült, már másodszor.
Nagyon büszke vagyok a csapatra, mindenki kiválóan teljesített idén is, az összeállításunk egyre profibb. Úgy gondolom, szinte bármilyen autóval, bármelyik kategóriában meg tudnánk már állni a helyünket. Reméljük, folytatni tudjuk ezt a sikersorozatot.” Az évvel egy fontos fejezet lezárul a Car Competition Racing Team számára: a csapat elköszön a Toyota GT86-tól, amellyel két bajnoki címet és kilenc NLS-futamgyőzelmet szerzett Lengyel Ádám és Molnár Bendegúz kettőse.
A cél magasabb kategóriában folytatni a Nordschleifén, az álom a GT4 géposztály – de egyelőre képlékeny, mit hoz számukra a jövő.
A Swift Cup Europe első páros bajnoka
Az NLS jelentette a prioritást Lengyel Ádám számára, de több sorozatba is beugrott más versenyzők társaként. A NES500-ban ismét Viszokay Árpád mellett indult a GT4-es BMW-vel: a Lausitzringen és Nürburgringen ült az M4-be, a kettős mindkét helyszínen győzelemmel zárt. Hasonló sikert tartogatott a Swift Cup Europe is, ahol Lengyel régi autóját, a piros 1,6-os Suzukit vezette annak új gazdájával, György Gáborral felváltva.
A poznani és az új Balaton Park Circuit pályákon került sorra, ahol kiváló eredménysort produkált, hat rajtból öt első hellyel. A közösen szerzett pontok bajnoki címet értek az 1,6 nemzetközi értékelésében – Lengyel Ádám 2020-as sikerét ismételte meg ebben a kategóriában, az pedig a Suzuki Kupa bármely kategóriájában először fordult elő, hogy négykezes felállás szerzett bajnoki címet.