Tim Gábor az APO Sport színeiben vágott neki a 24 órás küzdelemnek, és három brit pilótával, Alex Osborne-nal, James May-jel és Peter Venn-nel váltották egymást a Renault Clio Cup volánjánál. Bár több technikai probléma is hátráltatta őket (főként a váltó rakoncátlankodott), és 17 bokszkiállásuk is extrém soknak mondható, ám összességében a kvartett jól helytállt, és a 89 induló közül a 45. helyen hozta célba az autót, ez az A2-es kategóriában a 7. helyre volt elég. Az egység összesen 499 körig jutott, ennyit sikerült megtenniük egy teljes nap leforgása alatt.
A versenyt az Oliver Webb, Yelmer Buurman, Abdulaziz Al Faisal, Hubert Haupt összeállítású Black Falcon Mercedes csapat nyerte, amely a 604 körből 550-et az élen teljesített. Az egység azt követően vette át a vezetést, hogy testvérautójukat, melynek volánján Khaled Al Qubaisi, Jeroen Bleekemolen, Bernd Schneider és Andreas Simonsen osztozott, péntek délután Al Qubaisi összetörte.
A 2. helyen is egy Mercedes végzett, Tom Onslow-Cole, Adam Christodoulou, Thomas Jager és Cheerag Arya két körös hátrányban érkeztek célba a győztes kvartetthez képest, őket viszont egy körön belüli különbséggel követte a Mohammed Jawa, Jordan Grogor, Matt Griffin, Rob Barff alkotta, szintén mercedeses egység, akik az abszolút 3. hely mellett a GT3-as amatőr géposztály 1. helyét is begyűjtötték.
A mostani verseny egyben a 24 órás sorozat új korszakának nyitányát is jelentette, amely idén hivatalos FIA Nemzetközi Széria státuszra emelkedett. A sorozatnak a dubai 24 órás volt a nyitófordulója, míg a folytatásban két további 24 órás (Paul Ricard és Barcelona), valamint három 12 órás (Mugello, Zandvoort és Brno) versenyt rendeznek a megújult széria keretében.