Wurz
Top10 - Így zúztak Melbourne-ben az F1-esek az elmúlt 20 évben
Fernando Alonso hatalmas bukása nem az első volt a melbourne-i balesetek sorában: összeállításunkban összegyűjtöttük az Albert Park elmúlt húsz évének legnagyobb F1-es csattanásait.
részletek„Lewis előbb olvasson e-mailt, aztán kritizáljon”
A rajongói kérdőívekkel komoly szabályváltozásokat akadályozott meg a GPDA, a pilóták véleményét pedig igenis kikérték az új időmérővel kapcsolatban. Alex Wurz érdekes háttérinformációkat fed fel.
részletekWRC: Összefognak a pilóták, jön az érdekcsoport
A rali világbajnokság versenyzői komolyan gondolták a Svéd Rali után megpendített fenyegetésüket, mely szerint ha kell, kiállnak magukért - úgy fest, hogy előrelépés történt az ügyben, érdekcsoportot alakítanának.
részletekRetro – Alex Wurz: Egy legendás karrier pillanatai
Az F1-ben két részletben versenyző osztrák számtalan remek pillanattal ajándékozta meg rajongóit - születésnapján tízet szedtünk össze belőlük óriási bukásoktól a Le Mans-i győzelmekig.
részletekWurz helyén Kobayashi a Toyotában
Alexander Wurz visszavonulása után a tavaly még teszt- és tartalékpilótaként dolgozó Kamui Kobayashi ülhet be a Toyota LMP1-es autójába a WEC 2016-os idényében.
részletekZöld utat kapott a zárt pilótafülke
Az elmúlt napokban sokat lehetett hallani az F1-es pilóták extra fejvédelmének megvalósításáról és az erről szóló véleményekről. A BBC szerint a fülkék biztosan nem maradnak változatlanok.
részletekFedett fülkével „menőbbek” lehetnek az autók
Az utóbbi napokban nagy lendületet vett az F1-es pilóták fejének védelme, és a forradalmi módosítás akár 2017-től megjelenhet az autókon. Alex Wurz elmondja, miért nem kell félnünk a változástól.
részletekPirelli: Ha kell, kevésbé fognak kopni a gumik
A Pirelli készen áll arra, hogy a jövőben tartósabb abroncsokat készítsen az F1-es mezőny számára, amennyiben a csapatok és a versenyzők erre tartanak igényt – a kéréseket ők mindig teljesítik.
részletekAzonnali fejvédelmet követelnek a pilóták
Nincs mese, az F1-es versenyzők szövetsége kijelentette, hogy legkésőbb 2017-ig véghez kell vinni a pilótafülkék részleges lezárását, amivel csökkenne a fejsérülések esélye.
részletekCoulthard: Wurzra még nagy jövő vár
A skót ex-F1-es szerint a versenyzéstől nemrég visszavonult, majd a Daytona 24-en mégis induló, emellett a GPDA elnökeként tevékenykedő Alexander Wurz fontos szerepet fog betölteni a motorsportban.
részletekWurz mégis F1-es csapatfőnök lehet?
Annak ellenére, hogy nemrég visszautasította a Manor ajánlatát, az osztrák pilóta nem tartja kizártnak, hogy más csapatok felkérését megfontolná, holott konkrét tervei vannak jövőjét illetően.
részletekSenkinek nem kell a Manor csapatfőnöki állása?
Két, az F1-ből jól ismert személy is nemet mondott a Manornak, amely istálló csapatfőnököt keres magának a következő szezonra, miután a jelenlegi vezetőség hamarosan távozik.
részletek