Pirelli
A Pirelli már az aeróra koncentrál
Az olasz gumigyártónak eddig a hibrid erőforrások követelményeihez kellett alkalmazkodnia, 2016-ban viszont azon lesznek, hogy az aerodinamikai módosításokhoz optimalizálják F1-es abroncsaikat.
részletekMilyen újdonságok várnak ránk 2016-ban?
Bár alapvető szabálymódosításokról nem beszélhetünk, idén is több dolog változik az F1-ben: új csapat csatlakozik a mezőnyhöz, új helyszín került be a naptárba és többféle gumit kínál a Pirelli.
részletekHa nincs teszt, nincsenek gyorsabb autók 2017-re
Még mindig könnyen meghiúsulhatnak a 2017-es új szabályok egy részének tervei, ha a csapatok nem tudnak dűlőre jutni a Pirellivel. És tulajdonképpen eddig még sohasem tudtak.
részletekButton: Semmire nem jó az új gumiszabály
Lemondóan beszélt a Pirelli által nagy várakozásokkal bejelentett 2016-os új gumiosztozkodási módszerről Jenson Button, aki szerint így sem fognak eltérni a taktikák a mezőnyben.
részletekRaikkönen: Hosszabb téli szünetet akarunk!
A finn Kimi Raikkönen úgy gondolja, hogy az F1-ben egyre kevesebb idő jut a pihenésre: a 21 futamból álló versenynaptárral semmi baja, a téli szünetet viszont rövidebbnek érzi, mint valaha.
részletekAz előzések száma idén 20%-kal csökkent
A bokszkiállások számával együtt az előzések száma is hasonló mértékben visszaesett idén a 2014-es adatokhoz képest, derült ki a Pirelli által közzétett F1-es évösszefoglaló adatokból.
részletekMáris kiderült, miből választhatnak a pilóták Melbourne-ben
A 2016-tól bevezetendő új gumiszabály értelmében a Pirelli már most nyilvánosságra hozta a jövő évi idénynyitó abroncsválasztásait. Konkrétumokat látva talán a nézők számára is érthetőbb lesz az új leosztás.
részletekMicsoda ötlet: három F1-es bajnokság évente
A Pirelli sportigazgatója forradalmi reformot vezetne be: három külön, területi alapon szervezett bajnokságból összeálló F1-es szezont vizionál, melyek az év végén összesítve adják a világbajnokot.
részletekPirelli: Problémás az új szabály
A jövőre érvénybe lépő, szabadabb gumiválasztás egyik hátulütője, hogy a csapatoknak már jövő héten el kell dönteniük, milyen abroncsokat akarnak használni Ausztráliában. A Pirelli elmagyarázza, miért.
részletekA Pirellinek tetszik a tesztnaptár, de...
Az FIA engedélyezte az F1 hivatalos abroncsbeszállítójának, hogy jövőre 12 napon keresztül tesztelhesse 2017-es termékeit, de a kirakósból még így is hiányzik egy darab az olaszok szerint.
részletekTovább bonyolódik a gumiszabály
Az FIA újraírta az abroncsokra vonatkozó szabályzatot. Az F1 csapatainak nem kedvez a módosítás, már jövő csütörtökön meg kell mondaniuk, milyen gumikat fognak az Ausztrál Nagydíjon használni.
részletekHogyan fog működni az új gumiszabály?
Alaposan megbonyolították az F1-es abroncshasználatra vonatkozó előírást. A versenyzők maguk választhatnak ki 10 gumiszettet, és akár három különböző keveréket is használhatnak a futamon. A Pirelli részletesebben kifejtette az újdonságokat.
részletek