DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek

Opel

Nem volt ki a négy kereke a szikrázó Opelnek

Amit a címben írtunk, azt szó szerint értettük: hiányzott a bal hátsó kereke Mátészalkánál a videón látható autónak – az eredmény olyan látványos szikrázás, amit az F1-ben is megirigyelnének.

részletek

Füstöt eregetve múlt ki egy Opel az M7-esen

Egy megbokrosodott dízelmotor utolsó perceit vették videóra az M7-es autópályán a napokban. A runaway névre keresztelt meghibásodás miatt akár az egész autó kiéghet.

részletek

Az Opel már teszteli elektromos raliautóját

Teljes gőzzel megy az ADAC Opel e-Rally Cup versenysorozatra készülő Opel Corsa-e Rally átfogó fejlesztési programja. Két tisztán akkumulátoros-villanymotoros raliautó teljesít tartóssági tesztet a dudenhofeni tesztközpontban.

részletek

Opel: Az első elektromos raliautó

Az ADAC Opel e-Rally Cup lesz a villanyautók világelső márkakupája, ehhez pedig megvásárolható akkumulátoros-elektromos raliautó készült a Corsa-e alapján.

részletek

Az Corsa-e után itt a hagyományos verzió is

Erősít az Opel Corsa hatodik generációja: néhány nappal a Corsa-e akkumulátoros villanyautó bemutatása után jönnek a minden eddiginél hatékonyabb, modernebb és legfőképpen élénkebb klasszikus belsőégésű motoros változatok is. Az új, 4,06 méter hosszú ötajtós Opel értékesítésének kezdetén 55 kW/75 LE és 96 kW/130 LE közötti teljesítményskála áll rendelkezésre. (NEDC-fogyasztás1 városban 5.4-3.7 l/100 km, országúton 4.1-2.9 l/100 km, kombináltan 4.6-3.2 l/100 km, 105-85 g/km CO2; WLTP-fogyasztás2 kombináltan 6.4-4.0 l/100 km, 144-104 g/km CO2, ideiglenes adatok). Közös jellemzőjük az élvezetesen agilis vezethetőség, szerény étvággyal és példás emissziós adatokkal; mindez a jelentős tökéletesítéseknek köszönhető, az elődmodellhez képest. Az új Corsa valamennyi variánsának CO2-kibocsátása a jelenlegi legjobb alatt maradnak.

részletek

Bemutatkozott az elektromos Opel Corsa-e

Az Opel demokratizálja az elektromobilitást: először kínál a Corsa teljesen új hatodik generációjával teljesen elektromos, akkumulátoros változatot, 100 kW (136 LE) teljesítménnyel és 330 kilométert (WLTP)1 elérő hatótávval. A rövidesen megrendelhető Corsa‑e a „villámos-villamos” népautó!

részletek

Elektromos lesz az Opel Corsa hatodik generációja

Villamosít az Opel: a Corsa teljesen új hatodik generációjával először kínál akkumulátoros villanyautót, 100 kW (136 LE) teljesítménnyel és 330 kilométer (WLTP) hatótávval. Az Opel a Corsát, legnépszerűbb típusát választotta, hogy végérvényesen kiszabadítsa szűk piaci réséből az elektromobilitást.

részletek

Jön az Opel új SUV-csúcsmodellje

Villamosít az Opel: a Grandland X most bemutatandó összkerékhajtású konnektoros hibrid változata fontos eleme a PACE! stratégiai terv megvalósításának.

részletek

Tim Gábor 2019-ben is a Rallye2-ben Opellel versenyez

Tim Gábor 2018-ban teljes ralis szezont futott a Rallye2-ben. A kezdeti sikerek és az abszolút győzelem Miskolc Rallye-n bizakodásra adtak okot, ám több műszaki hiba hátráltatta a vanyarci pilótát, három versenyen is kiesett. Az első Rallye2 szezonját az abszolút 5. helyen zárta, a kategóriája harmadik helyén.

részletek

Okosan nagy az új Opel Zafira Life

Mi a szép, flexibilis és hatékony nagyterű autó neve? Zafira! Ami 1999-ben, az első generációval kezdődött, azt éppen húsz évvel később folytatja a teljesen újonnan kifejlesztett negyedik modellnemzedék:

részletek

GT X Experimental, az Opel jövőjének merész látomása

Új koncepció-tanulmánnyal pillant előre a márka izgalmas jövőjébe az Opel. Neve Opel GT X Experimental – egy merész, 4,06 méteres, kompakt, teljesen elektromos SUV, öt ajtóval, kupé-jelleggel és tele innovatív ötletekkel. Miközben megtestesíti az Opel hagyományos értékeit, újakat mutat fel. Már a tavaly novemberben bemutatott PACE! stratégiai terv előre jelezte a karakteresebb márkaprofilt, és a GT X Experimental ennek első kézzel fogható eredménye.

részletek

Menetpróba - Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo 4 x 4

Hangzatos utótaggal, nagyobb, de könnyebb karosszériával és fejlettebb technikával érkezett tavaly az utolsó, még ízig-vérig rüsselsheimi középkategóriás. A japán iskolát követve az előző generáció minden csorbájától mentesített zászlóshajó küldetése nem más, mint megtartani a létjogosultságot a SUV-boom epicentrumában, az európai piacon. Az első benyomás alapján erre jó esélyei vannak a 260 lóerős összkerekes sportszedánnak.

részletek