Jerez
Renault: A jerezi probléma már a múlté
A Red Bull és a Toro Rosso F1-es motorbeszállító partnere egy az Autosportnak adott nyilatkozatban megerősítette, a Jerezben tapasztalt gyerekbetegségekre megoldást találtak, így Barcelonában már tökéletesen fognak szuperálni erőforrásaik.
részletekMégsem hangosabbak a motorok, mint tavaly
A Mercedes állította határozottan, hogy változás történt az F1 hangerejében. Ennek hatására egy spanyol újságíró fogta mérőkészülékét, hogy tényekkel leplezze le a valóságot.
részletekAggódás helyett: fejvesztve fejleszt a Honda
A McLaren F1-es motorpartnere új fejlesztésekkel készül Barcelonára, a következő szezon előtti tesztre, amitől azt remélik, túl tudnak lépni az MP4-30-as Jerezben tapasztalt gyerekbetegségein.
részletekEzért aggódhat igazán a McLaren-Honda
Nyilvánvaló volt, hogy nehéz lesz számukra a kezdés, de a számok nem hazudnak, és megmutatják, bizony még a tavalyi mércével mérve is jócskán elmaradnak a többi csapattól – mind körszámok, mind köridők tekintetében.
részletekA Pirelli nem tanult sokat a teszten
A második két gyakorlás jóval mérvadóbb lesz számukra. A kezdeti visszajelzések azonban pozitívak, és az autók javulása is lenyűgözte őket. Új téligumijuk tetszett az F1-es mezőnynek.
részletekKvjat: Nem vagyok szerencsés, ez a valóság
A Red Bull F1-ese még csak 20 éves, de képes kiállni magért, ha az érdemeit kérdőjelezik meg, néha pedig egy-egy nyomdafestéket nem tűrő szó is elhagyja a száját – különösen, ha az interjúkészítő szándékosan provokatív kérdéseket tesz fel.
részletekHamilton: Nem nagyon figyeltem a Ferrarit
Ezt a választ adta a világbajnok, amikor az F1-es teszten remeklő rivális esélyeiről kérdezték. Szerinte a Ferrarik úgy hajtottak, mintha kvalifikáción lennének, míg ő épp ellenkezőleg.
részletekFerrari: A riválisok nem fedték fel a lapokat
Különösen egy bizonyos ellenfélre célzott Maurizio Arrivabene csapatfőnök, aki szerint az utolsó tesztig nem érdemes erőviszonyokról beszélni. Az olasz ma már Párizsban van, hogy az F1 jövőjét vitassa meg.
részletekA Sauber nem kirakatköröket teljesített
A svájci csapat jelentette a jerezi tesztelés valódi meglepetését: kevesen gondoltak volna arra, hogy minden napot első vagy második helyen zárnak. Bár felmerülhet a gyanú, nem a gyors körökre hajtottak rá.
részletekJerez: A Ferrarinak nem volt igazi problémája
Kimi Raikkönen a Ferrari jerezi produkcióját értékelve mindenekelőtt a megbízhatóságot emelte ki, de azt is hangsúlyozta, hogy az SF15-T mindenképpen előrébb jár, mint elődje, az F14T egy évvel ezelőtt.
részletekDe milyen gumit használtak a Ferrarik?
A Pirelli csokorba gyűjtötte a legfontosabb számokat, amelyeket a jerezi F1-es tesztről illik tudni. Kiderül például, hogy a versenyzők összesen 21 szett lágy gumit használtak el, köztük azt, amellyel Raikkönen a teszt legjobb idejét futotta meg.
részletekGrosjean + Mercedes motor = Boldog versenyző
Romain Grosjean talán az egész tavalyi szezon során nem nyilatkozott olyan bizakodóan, mint most, miután legelső tesztnapját teljesítette a Lotus idei, első alkalommal Mercedes motorral meghajtott autójában.
részletek