DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap

GRSupra

Menetpróba - Toyota GR Supra Dynamic 2.0 Turbo

A japánok legendává vált modelljének legfrissebb darabja a megjelenése óta forró téma. A kisebb motorral szerelt verzió nemrég járt a szerkesztőségben, hogy kiderítsük, 258 lóerő is elég-e az élményszerzéshez…

részletek

Ezt tudja majd a kéziváltós Toyota GR Supra

A GR Supra volt a Toyota első globális GAZOO Racing (GR) modellje, amely már a bemutatkozásának pillanatától megtestesítette a GR szellemiségét és a hatalmas motorsport hagyományokra visszatekintő Toyota világszintű elnöke, a maga is mesterpilóta Akio Toyoda elnök álmát, hogy egy olyan autót alkossanak meg, amely teljes egészében a vezetés öröméről szól. A 17 év után feltámasztott sportautólegenda, amely az elmúlt három évben világszerte tovább gyarapította a Toyota rajongók körét, most új szintre lép.

részletek

Már driftelni is tud a Toyota teljesen önvezető GR Suprája

A japán autógyártó egy újabb mérföldkőhöz ért az autonóm vezetés területén. Bár a driftelő robotpilóta látszólag csak szórakoztatásra jó, valójában az aktív biztonság fokozása érdekében fejlesztették ki.

részletek

Kiütéssel győzött a Toyota GR Supra a Ford Mustang Mach 1 ellen

Hiába erősebb és több a hengere, az amerikai izomautó gyorsulásban nem bírt a Toyota sport modelljével.

részletek

Itt a Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

A Toyota vadonatúj, különleges kiadást épített a nagysikerű GR Suprából, amelyből mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra. Az autó azonnal felismerhető lesz az egyedi Horizontkék fényezésről, a 19 colos matt fekete kovácsolt könnyűfém keréktárcsák és a kék varrású alcantara kárpitozásról, de épp ilyen egyértelmű ismertető jel lesz az is, hogy minden egyes példány műszerfalán, szénszálas panelen rögzített típustáblán látható majd a gyártási szám és a Jarama versenypálya körvonala. A különleges kiadású modell alapja, a GR Supra telivér sportkocsi, klasszikus orrmotoros-hátsókerékhajtású kialakítással, 3.0 literes, soros hathengeres turbómotorral, 340 lőerővel és 500 Nm forgatónyomatékkal, az autó gyorsulása gyorsulás 0-100 km/órára mindössze 4,3 másodperc. A futóművet kifejezetten a teljesítményre hangolták, a lehető legtökéletesebb irányíthatóság érdekében „az aranymetszés szabályai szerit” megszerkesztett nyomtávokkal és tengelytávval. Az értékesítés (a kiválasztott európai piacokon) már márciusban elindul.

részletek

Aranytömb 550 lóerővel

Fél évvel azután, hogy a Toyota bemutatta új sportkupéjához szánt tuningcsomagját, a Manhart most visszakanyarodott a GR Suprához. Az újonc még erősebb és még látványosabb lett.

részletek