F1
1-től 2 398 555-ig: A Renault számokban
4 bajnoki cím, 19 szezon, 451 kilométer – az F1-es világbajnokságra gyári csapatként visszatérő Renault múltjából és jelenéből gyűjtöttünk össze érdekes számadatokat.
részletekMichelin: Jól elvagyunk az F1 nélkül is
A francia gumigyártó ellenében a Pirelli kapta meg a jogot arra, hogy 2017 után is a sportág hivatalos beszállítója legyen, de a Michelin nem bánkódik a döntés miatt.
részletek„Az F1-ben hat-nyolc pilóta kap fizetést”
Az IndyCar bajnoka, Scott Dixon szerint tehetséggel már senki sem tud az F1-be kerülni. A hosszútávú versenyzést ajánlja alternatívaként, kivéve persze, ha az illető brazil vagy orosz.
részletekMiért nem lehet zárt ajtók mögött kritizálni?
Nagyjából így fogalmazta meg kérdését Jean Todt az F1-et bírálók felé, aki szerint a pozitív véleményeknek pozitív hatása lenne a sportágra, ezt pedig nagyon könnyű lenne elérni.
részletek„Sosem szabad az aerodinamikát fejleszteni”
Ha gyorsabb F1-es autókat szeretnénk, kizárólag a gumikhoz szabad nyúlni, máskülönben még kevesebb előzést fogunk látni. Így vélekedik Bruno Senna, aki a tankolást szintén ellenzi.
részletekHonda: Hazugság, hogy nagyot fejlődünk idén
A spanyol sajtóban látott napvilágot az a pletyka, hogy a Honda óriásit léphet előre a 2016-os évre, 223 lóerővel izmosodhat V6-os motorjuk. A gyártó állítja, ebből egy szó sem igaz.
részletekLehetne Haas-Penske csata az F1-ben?
Roger Penske évtizedekkel ezelőtt versenyzőként és csapatvezetőként is belekóstolt már a Formula-1-be, és máig ők a sport utolsó amerikai győztes alakulata, akiknek Gene Haas a nyomdokaiba lépne.
részletekF1-es autókkal éledne újjá az Auto GP
A hányattatott sorsú Auto GP sorozat az elmúlt években többféle formában próbált életben maradni - sikertelenül. Legújabb ötletükkel azonban egy furcsa mezőnyt és új érdeklődőket vonzhatnak.
részletekRetro – A sértődékeny szülinapos: Scott Speed
1983-ban ezen a napon született Scott Speed, a fiatalkorában az F1-et megcélzó amerikai versenyző, aki kifejezetten nehéz természetének köszönhetően csak másfél évig szerepelt a száguldó cirkuszban.
részletekÍgy alakulhat át a hétvégék menetrendje
Különböző források szerint több csapat is egyetértett abban, hogy már szombat délután is rendezzenek F1-es versenyt időmérő helyett - évtizedes tradíció szakadna meg ezzel a lépéssel.
részletekVisszatérhet az Argentin Nagydíj?
Az elmúlt két szezon során két olyan helyszín is visszatért, ahol korábban már rendeztek F1-es versenyt - lehet, hogy Juan Manuel Fangio hazája lesz a következő?
részletekMiért a leggazdagabb kapja a legtöbbet az F1-ben?
Ezt a kérdést tette fel az FIA elnöke, Jean Todt, aki a bevételek szétosztásába nem szólhat bele. Úgy véli, a csapatok helyett egy független testületnek kellene diktálnia a Formula-1-ben.
részletek