A világhírű sportolók, színészek, zenészek gyakorta kapnak olyan járművet, amellyel a gyártók megpróbálják megkönnyíteni a sztárok utazását. Ők viszont fellépéseiken, mérkőzéseiken is népszerűsítik a szponzor legújabb típusát. David Beckham és híres felesége, Victoria, valamint Lionel Messi is kapott már autót a Jaguartól. Az elmúlt két évben sok magyar közszereplőről is kiderült, az ő szívüket is megdobbantotta már az angol vadmacska. Tavaly nyár óta több mint száz olyan cikk, blogbejegyzés, facebook-poszt jelent meg a magyar médiában, amelyek arról tudósítanak, milyen magyar hírességek vezetnek Jaguart.
Legutóbb Pikali Gerda színésznő tesztelhette a Jaguar egyik példányát. Kapott egy 30 millió Ft értékű autót a Virtuózok című tehetségkutató műsor egyik felfedezettje, a 12 éves Holozsai Eszter is. Igaz, ezt nem ő vezeti, hanem édesapja. Ennek köszönhetően 15-20 városban is feltűnik a gyönyörű jármű, olyan helyeken, ahová a műértő közönség is jár. A kocsi egyébként nagy segítség számukra, hiszen a 12 éves kislánynak és családjának gyakorta ukrajnai otthonából, úttalan utakon kell megközelítenie a koncertek helyszíneit.
Nem csak a komolyzene, de a könnyedebb műfajú X-faktor mentorai mellett is feltűnt már egy-egy jármű. De a Jaguar F-pace egy-egy példánya rendszeresen látható volt a meglehetősen felkapott Balatonfüred kikötőiben és múzeumaiban is. Legutóbb egy Vasarely-kiállítás megnyitóján mutatkozott be a presztízs-autómárka. A Balaton körül van még egy feltűnő Jaguar. Nem is akárki vezeti, hanem Litkey Farkas, aki ha vitorlázásról van szó, mindent visz. Ő a balatoni Kékszalag verseny tizenkétszeres győztese, négyszer nyerte a Balatonkerülő szóló versenyt. A Soling hajóosztály világbajnoka, sokszoros magyar bajnok, olimpikon. Ha az ő igényeihez illik a Jaguar, az vonzó lehet másoknak is – gondolhatták az akció kitalálói.
Vigyázat, a csúcsragadozó Jaguar a kisebb gyerekekre is vadászik! 2016-ban nem volt ritka, hogy Süsü vezette az egyik autót. Az „egyfejű” szülőatyjáról elnevezett Csukás István Színház produkciói körül tűnt fel a márka. Az akció szervezői szerint már gyerekkorban ki lehet alakítani a márkahűséget, nem beszélve arról, hogy anyu és apu bármikor lecserélheti autóját.
Az utcai marketingben használt autócsodák egyébként nem csak üzleti célt szolgálnak. Gyakorta kapcsolódik be a márka jótékonysági akciókba is. A többek között a Jaguar és Land Rover modelleket forgalmazó Auto Palace Kft. rendszeresen segíti a Lári-Fári Alapítványt. Emellett egy furcsa fantomot is támogatnak: Füred kapitányt, aki csak a közösségi oldalakon létezik. A turisztikai és PR-szakemberek által kitalált mesehős gyakorta hoz-visz gyerekeket luxusautókkal a Balaton partjára. Olyanokat, akik még sosem jártak ott. A balatoni mesehősnek volt munkája bőven. Kutatások szerint kétmillió honfitársunk sosem látta a magyar tengert.
Füred kapitány decemberben az ország legnagyobb karitatív akciójával, a Mikulásgyárral is együttműködött. A Jaguar budaörsi autószalonjában kétmillió Ft értékű adományt gyűjtöttek össze, amit be is szállítottak a Mikulás gyárába. Az autót egy Star Wars klón vezette, aki gyerekeket is vitt a Zsivány Egyes bemutatójára.
A kampány szervezői tavaszra és nyárra is terveznek újabb akciókat. Igy például újabb járművet szeretnének „összefirkálni”. Még 2015-ben, egy 18 millió Ft értékű Range Rovert dekoráltak Picasso motívumaival, így reklámozták a művész balatonfüredi kiállítását, amely a kreatív kommunikációs megoldásnak is köszönhetően rekordszámú látogatót vonzott Füredre. 2017-ben egy Jaguart festene meg a Gorilla Marketing csapata. Ha minden igaz, akkor a Guns’N Roses zenekar rózsái kerülnek majd az autó oldalára, amellyel az amerikai együttes bécsi koncertjét is szeretnék népszerűsíteni, de a tervek között szerepel egy olyan autó is, amely az új Baywatch című filmet reklámozná a balatoni mozik környékén. A csapat komolyabb témákat is szeretne az „art-tuning” eszközeivel reflektorfénybe állítani. 2017-ben lesz 200 éve, hogy megszületett Arany János, akinek költeményeit fogják egy autó karosszériáján népszerűsíteni. Az ötlet nem új, az USA-ban gyakorta dekorálják versekkel az autókat. A legutóbbi akcióról még a CNN is tudósított. A magyar szervezők azt remélik, hogy az autók bekerülnek majd a hazai sajtó látóterébe is, amelynek köszönhetően az autók népszerűsítése mellett, kedvet tudnak csinálni az olvasáshoz, a színház és koncertek látogatásához.