2008: Kétszer kellett beküldeni a biztonsági autót: először Nelson Piquet balesete miatt, melyet azóta Crashgate néven emlegetünk, később pedig Adrian Sutil csapta falnak a Force Indiát.
2009: A második szingapúri futamon egy biztonsági autós szakasz volt, ezt szintén Adrian Sutil váltotta ki: megpördülése után nem elég körültekintően tért vissza a pályára, s összeütközött Nick Heidfelddel, aki így bő két év után először esett ki.
2010: A harmadik itteni versenyen kétszer járt bent a safety car: először Liuzzi korai balesete miatt, majd a futam közepén Kobayashi csattant a korlátnak Schumacher előzése közben, s Senna is megtörte autóját mögötte.
2011: A 2011-es futamon ismét egyszer jött be a safety car, miután Michael Schumacher előzés közben nekiment Sergio Pereznek, s a törmeléket fel kellett takarítani.
2012: A hétszeres világbajnok mindhárom szingapúri futamán „benne volt” legalább egy safety car-szakaszban – igaz, 2010-ben ezért nem lehetett felelőssé tenni. Az ötödik Marina Bay-ben rendezett versenyen előbb Narian Karthikeyan ment a korlátnak, majd az újraindítást követően Michael Schumacher Vergne-nek ütközött neki – a német később bocsánatot kért az incidensért.
2013: A 2-1-2-1-es sorminta folytatódott, a páratlan években megszokott egyetlen safety cart 2013-ban Ricciardo hozta össze, ismét a 18-as kanyarban, ahol korábban Sutil, Kobayashi és Karthikeyan is pályára csalta a biztonsági autót.
2014: A sorozat 2014-ben szakadt meg, hiszen annak ellenére, hogy páros év volt, csak egyszer járt bent a safety car, két olyan pilóta miatt, akik fentebb már szerephez jutottak: Sergio Perez és Adrian Sutil ért össze, s bár mindketten tovább tudtak menni, a törmelékek eltakarítása miatt szükség lett a biztonsági autó beküldésére.
2015: Az 1-et viszont ismét 2 követte, hiszen a tavalyi futamon ismét kétszer járt bent a biztonsági autó, először Hülkenberg és Massa balesete miatt, ezt követően viszont egy meglehetősen ritka okból: egy Yogvitam Pravin Dhokia nevű ember sétált be a pályára.
2016: ...? Mint az látható, az eddigi összes, mind a nyolc szingapúri futamon legalább egyszer be kellett küldeni a biztonsági autót, négyszer egy, négyszer pedig két alkalommal. Azaz statisztikailag épp annyi az esélye, hogy egyszer, mint hogy kétszer jöjjön be a safety car, s a számok alapján az is biztos, hogy itt a legnagyobb az esélye a versenytempó átmeneti visszafogásának.