A két pilóta az F1-ben is ugyanazon csapat, a Renault alkalmazásában állt, ráadásul nagyjából ugyanabban az időszakban. Míg Piquet másfél szezonon át versenyezhetett is, a kínai és holland felmenőkkel rendelkező Tung csak néhány tesztnapon szerepelhetett és sohasem kapott F1-es ülést.
Piquet már vezette a China Racing autóját a szimulációs napokon és a sorozat utolsó, keddi tesztnapján is, ezt követően pedig meg is kapta a versenyzői szerződést a szezonra az istállótól. A brazil az F1-es botrányos távozását követően a NASCAR-ban próbálkozott és futamot is nyert, jelenleg pedig a globális ralikrossz bajnokságban versenyez, ahol ráadásul vezeti a pontversenyt.
"Mindig élveztem a különféle kategóriák kihívásait, ezért örülök, hogy megkaptam a lehetőséget a Formula-E-ben. Nagy megtiszteltetés, hogy részt vehetek a sorozat első szezonjában, ami az autósport egy nagyon érdekes, új válfaja" - nyilatkozta Piquet.
Immár 19 ülés elkelt a sorozatban, egyedül már csak az Andretti istállónak kell megneveznie Franck Montagny csapattársát.
A Formula-E bajnokság szeptember 13-i rajtja előtt átfogó előzetessel jelentkezünk erről az újszerű szériáról.