A múlt héten kiderült, húgy az új Ferrari F14 T különleges hűtőrendszert kapott, annak ellenére, hogy nagyon kicsi oldalszekrény került az autóra, az extrém hűtés megfelel az erőforrást érintő szabályoknak.
Most a La Gazzetta dello Sport arról számolt be, hogy a Ferrari új, V6-os motorja is komoly újítást tartalmaz.
Az újság szerint a motor tartalmaz egy "megszakító" rendszert, amely a közvetlen befecskendező egységgel együttműködve alacsonyan tartja a motor hőmérsékletét és üzemanyagot spórol. A rendszer úgy működik, hogy az égéstérben az üzemanyag áramlása teljesen leáll és a motor ezáltal nem kap további ellátást.
Közben a Mercedes műszaki igazgatója, Paddy Lowe beismerte, reméli, az új szabályok, melyek meghatározzák, hogy egy pilóta versenyenként 100 kilogramm üzemanyagot használhat el, nem befolyásolja a 2014-es szezont.
"Néha ez nagyon bosszantó, de évek óta a Formula-1-et az üzemanyag-fogyasztás és a gumikopás határozza meg. Remélem ez nem fogja elvonni a figyelmet a versenyzéstől."