DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap
F1

Az Olasz Nagydíj legjobb rádióüzenetei

Fernando Alonso szokásához híven ezúttal is vitte a prímet a mögöttünk hagyott F1-es hétvége legjobb rádióüzenetei között - de mások is elemükben voltak, ha panaszkodni, vagy mentegetőzni akartak...

„Állítsd le az autót és kapcsold ki, állítsd le az autót és kapcsold ki, állítsd le az autót és kapcsold ki!” (Manor)
„Azt akarjátok, hogy megálljak?” (Wehrlein)
„Igen, állítsd le az autót és kapcsold ki” (Manor)
A mezőny egyik legkisebb alakulata ennél egyértelműbben nem is adhatta volna pilótája tudtára, hogy mit kell tennie a meghibásodott géppel.

„A lámpa nem működött! Az a r***dt lámpa!” (Alonso)
A spanyol pilóta úgy hozott össze egy 5,3 másodperces kiállást, hogy a kiengedésre szolgáló lámpa megmakacsolta magát.



„Gyorsítanod kell, utolérhetjük Grosjeant” (McLaren)
„Ha ha ha ha” (Alonso)
A hétvége vitathatatlanul legmókásabb rádióüzenete, melyet ide kattintva hallgathattok meg.

„Fernando milyen időket produkál?” (Button)
Egy nagyszerű középső etap után Jenson Button szuperlágy keverékkel vértezte fel magát, majd csapattársa tempójáról érdeklődött.

„A kezelhetőség nagyon furcsa, olyan, mintha valami eltört volna… az autó vezethetetlen, mintha teljesen elment volna a hátulja” (Nasr)
„Maradj nyugton Felipe, ellenőrizzük az adatokat…” (Sauber)
„Az autó vezethetetlen, srácok!” (Nasr)
A brazil pilóta egyre ingerültebben panaszkodik csapatának Jolyon Palmerrel történt ütközése után.

„Volt egy kisebb koccanásom az elején” (Palmer)
„Oké, sérült az autód?” (Renault)
„Talán rendben lesz” (Palmer)
A találkozó másik résztvevője sem volt kibékülve autójával, melynek következtében ő is feladta a futamot.

„A Sauber egyértelműen letolt a pályáról” (Button)
Marcus Ericsson a rajt után nehezítette meg a brit dolgát, akit a kavicságyba kényszerített a futam elején.

„Ne aggódjatok a rajt miatt, az én hibám volt” (Hamilton)
A pontverseny éllovasa öt helyet esett vissza elbaltázott indulása miatt, amelyért azonnal vállalta is a felelősséget - hogy aztán a leintést követően árnyalja a képet.

„Csak két Toro Rosso van, vagy csak egy?” (Raikkönen)
A finn hirtelen azt hitte, kettős látása van, ezért meg akart bizonyosodni a valóságról, amikor ugyanazt a faenzai gépet kétszer is megelőzte a szabadedzésen.

„Mit gondolsz az utolsó etapon tapasztalt egyensúlyról?” (Manor)
„Nem tetszik” (Wehrlein)
A csapat a beállításokról érdeklődött a német pilótától, aki nem maradt adós a valós válasszal.

„Oké, látjuk a tévében, ahogyan a pályabírók letolnak téged. Ha úgy tetszik, akkor kiszállhatsz, de ne felejtsd P0-ba állítani az autót… sajnáljuk” (Manor)
Miután leparkolt meghibásodott autójával, a csapat a megfelelő instrukciókkal látja el Pascal Wehrleint.

„Fernando, ez után még három kör van hátra, kiállhatsz, ha szeretnéd” (McLaren)
„Boksz!” (Alonso)
Ezzel a döntéssel a McLaren és Alonso is három év után szerzett leggyorsabb kört, nem beszélve a Hondáról, mely 1992 óta nem ért el ilyen eredményt.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: