A Red Bull is benyújtott egy tervezetet a zárt pilótafülkékkel kapcsolatban - az ő megoldásuk nem "bumeráng" lenne, hanem védőtetős változat. Az FIA-nál vizsgálják a félig nyitott pilótafülkék lehetőségét és öt Formula-1-es mérnök találkozik a szövetség biztonsági szakértőjével, hogy megvitassák, mi a legjobb megoldás - a bikák tervezetéről is szót ejtenek.
A Red Bull koncepciója ugyanúgy üveg és szénszálas anyagok kombinációját jelenti, mint a Mercedesé, de ez szerintük biztonságosabb verzió. Az FIA számára azonban kulcsfontosságú, hogy a Mercedes opciója már átment a törésteszteken és nem biztos, hogy az új verziónál mindenre lesz idő - márpedig részletes vizsgálat és teszt nélkül természetesen nem megvalósítható.
"A fej védelme kulcsfontosságú" - nyilatkozta a Motorsport.comnak Christian Horner. "Beadtunk egy új tervezetet a védőtetős koncepcióra, szerintünk ez biztonságosabb változat. Azonban ezt tesztelni kell, ami remélhetőleg hamar meglesz majd. Hogy bevezethetik-e már 2017-ben? Miért ne?" - tette hozzá Horner.