A 2017-2019-ig tartó időszakra kiírt tenderen a Michelin és a Pirelli is részt vett, ám végül Bernie Ecclestone úgy döntött, utóbbi gyártó marad a hivatalos gumibeszállító a következő években. A Michelin ennek ellenére nem adja fel, és bármikor szívesen visszatérne a királykategóriába. „Még mindig érdekel minket az F1” – nyilatkozta a motorsport-igazgató, Pascal Couasnon. „Nem változik a helyzet egészen addig, amíg van értelme a sportnak.”
„Ha olyan versenyszellemre támaszkodhatunk, amely a show és a technológia keveréke, és megmutathatjuk a ’know-how’ részlegünket, az remek. De 18 colos abroncsokra kellene váltaniuk. Úgy gondoljuk, hogy egy napon ebbe az irányba kell mozdulniuk” – nyilatkozta a szakember. „Ha a pályáról az utcára szeretnénk vinni a technológiát, akkor kell néhány hasonlóság a termékek között.”
Couasnon úgy gondolja, ha bevezetnék a 18 colos gumikat, akkor 1,5 másodperccel gyorsabb köridőt érhetnének el a versenyzők – ráadásul ez a megoldás olcsóbb fejlődést eredményezhetne, mintha az aerodinamika módosításával próbálnának meg hasonló köridőt teljesíteni. „Mi nagyon konstans abroncsokat készítünk, szóval ha tesztelsz és valami változás van, akkor tudod, hogy az az autó módosításai miatt történt. Fenntartom azt a véleményem, hogy ha Michelinre váltanának, akkor az kevesebbe kerülne, mintha a konkurenciával maradnának.”