A csapatok technikai delegációja pénteken gyűlt össze annak érdekében, hogy Charlie Whitinggal egyeztessenek a 2017-es szabályrendszerről. Néhányan már előre sejtették, hogy nem lesz konklúzió a nap végére, sőt még inkább nagyobb lesz a vita, mint korábban. Az Autosport forrásaira hivatkozva azt írja, néhány dologban sikerült előrelépni, azonban továbbra is vannak kérdéses témák, amelyek még megbeszélést igényelnek.
Februárban ezért újabb találkozót tartanak, így a megmaradt problémákra is megoldást találhatnak – a következő alkalomra minden bizonnyal még február 23. előtt kerül sor a Stratégiai Csoport és a Bizottság ülését megelőzően. Március 1-ig mindenképpen egyezségre kell jutniuk a résztvevőknek, így a februári találkozó valószínűleg az utolsó lehetőségük lesz arra, hogy tisztázzák a kérdéses pontokat.
Pénteken szó volt a leszorítóerő növeléséről, valamint a zárt pilótafülke bevezetésének lehetőségéről, illetve a motorhoz kapcsolódó 2018-as évi költségek csökkentéséről, illetve arról, hogy az autók kerekei szélesebbé válhatnak. A szabályok módosítására irányuló kérelmeket az istállóknak március 1-ig be kell nyújtaniuk, ám pontos dátumot egyelőre nem tudni, mikor ülnek össze újra.