A Pekingi Autószalonon bemutatkozó, hosszabb karosszériájú Audi A4 L tengelytávja 2,90 méter, ami 4 centiméterrel haladja meg az elődmodelljét. Ami azt is jelenti egyben, hogy a hátsó utasoknak a korábbinál is több hely jut, miközben a komfortszintjük is tovább javul a bőséges és modern felszereltségnek köszönhetően. Az új „deluxe” automata klímaberendezés például alig néhány kapcsolóval szabályozható, az utasok menet közben is szörfözhetnek a neten, az okostelefonok tartalma pedig megjeleníthető a központi kijelzőn. Emellett 19 hangszórós, 755 wattos Bang & Olufsen hangrendszer is választható, a vezető pedig 12,3 colos virtuális műszerfalon és head-up displayen követheti a legfontosabb adatokat.
A külső dizájn nem sokat változott a hagyományos változathoz képest, így egy kellően agresszív frontrész kapnak a vásárlók, méghozzá akár (opcionális) Matrix LED-es első fényszórókkal. További jó hír a leendő tulajdonosoknak, hogy a jelenlegi generáció tömegéből mintegy 110 kilogrammot lefaragtak, ennek is köszönhető, hogy a két TFSI motorral ugyancsak dinamikusan mozog az ingolstadti limuzin. Egyébként mindkettő 2.0 literes, az egyik 190, a másik 252 lóerős, s hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó és extraként választható quattro állandó összkerék-hajtás is társulhat hozzá. A kínai Audi A4 L a nyáron kerül a kereskedésekbe, az áráról egyelőre nincsenek információink.