Genfben mutatkozik be a nagyközönségnek a Pagani Huayra BC, melynek 6 literes, V12-es, biturbó motorja 60 lóerővel erősebb az eredeti kiadásnál. Így a csúcsteljesítménye 789 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1098 Nm, miközben az alapos fogyókúrának köszönhetően az autó tömege mindössze 1218 kilogramm.
A normál változatnál 132 kilogrammal alacsonyabb önsúly elsősorban az új, kovácsolt APP könnyűfém felniknek, a titán kipufogórendszernek és a könnyített futóműnek köszönhető, továbbá a Pagani egy új típusú szénszálas anyagot is említ a sajtóanyagból.
A nagyobb teljesítmény és a könnyebb súly mellett a karosszériát is optimalizálták aerodinamikai szempontból, méghozzá a Dallaránál. A tető kivételével szinte az összes karosszériaelemet módosították, aminek köszönhetően a Huayra BC nagy sebességnél is úgy viselkedik, mintha az őthoz tapasztották volna. Ugyanakkor a váltót is lecserélték, az Xtrac hétfokozatú automatizált manuális váltója jóval gyorsabb a korábbinál. A BC menetteljesítményeit egyelőre még nem árulta el a gyár, de hamarosan minden kiderül róla.