Downsizing, mi?! Gyalogosvédelem?! Ha-ha!! Valószínű, hogy a Nissan Titan Warrior tervezői sosem hallottak ezekről a fogalmakról, vagy éppen totálisan hidegen hagyja őket. Inkább a totális pusztulás, a világégés járhatott a kis fejükben a Warrior tervezésekor, s ők azt feltétlenül szeretnének túlélni, nem számít, hogy milyen áron, hány zombin, épületen, árkon-bokron kell átgázolni. Biztos, ami biztos, egy kicsit megemelték a Titant, pedig az alapváltozat sem éppen puding, aztán emiatt – mármint a hosszabb rugóutakkal rendelkező felfüggesztés miatt egy kicsit a szélességét is meg kellett növelni… És hát a mindenen átgázoló terepgumiknak is szüksége volt a helyre.
Egy kicsit brutálisabbá tették a hűtőmaszkját és a lámpáját is; a Warrior úgy néz ki, hogy ha tudnának sikítva rohanni a zombik, akkor bizonyára úgy menekülnének előle. A tetőre szerelt LED-es fényszórók elöl lehetetlen elbújni, a kiszélesített kerékívek pedig nagyot taszajtanak bárkin (természetesen csak szükség esetén).
A gépháztető alatt rejtőző, 5 literes, V8-as, 310 lóerős Cummings turbódízellel meg a világból is ki lehet autózni, csak legyen elég tartalék gázolaj a platón. A hatfokozatú Aisin automata is elnyűhetetlen darab, bírja a nyomatékot rendesen…
A belső kabint szintén elnyűhetetlenre csinálták, ugyanakkor az anyaghasználat némiképp luxus hangulatot áraszt. Röviden szólva, nekem bejön, csak nehogy a tervezőknek is bejöjjön a világvége! Nem akarok zombi lenni!