A négykerék-hajtású GAZ-69 terepjáró 1950-es évek elején született meg, s 1953-tól egészen 1972-ig gyártották. Alapvetően katonai célokra tervezték Grigorij Vasserman vezetésével, még a polgári változatok is megfeleltek a hadsereg követelményeinek, így szükség esetén bármikor bevethetőek voltak. Ennek megfelelően kifejezetten jól bírta a kiképzést, laprugókon nyugvó merev hidas futóművével terepen is jól boldogult a két- és négyajtós karosszériával is gyártott GAZ-69. Ráadásul számos alkatrésze kompatibilis volt a Pobjedáéval, illetve kezdetben annak 56 lóerős motorját használta. Később már egy nagyobb és erősebb, 65 lóerős erőforrás mozgatta.
A szentpétervári Truck Garage viszont teljesen új, amerikai szívet ültetett a nosztalgikus karosszériába, egy 6.4 literes, 465 lóerős HEMI erőmű formájában. Természetesen a brutális teljesítmény négy keréken, valamint egy automata váltón keresztül jut át az aszfaltra, ám emellett a futóművet és számos egyéb, alapvető fontosságú részegységet modernizáltak a tuningmesterek. Többek között hátsó differenciálművet, Terafelx tárcsafékeket, 17 colos könnyűfém keréktárcsákat kapott az orosz gép. Az utastérben szintén a mai technika keveredik a retro hangulattal, például az iPhone okostelefont is lehet csatlakoztatni az autóhoz. A Truck Garage 12 példány gyártását tervezi, ugyanakkor nem ragaszkodnak feltétlenül a 6.4 literes blokkhoz. Kívánság szerint az 5.7-es vagy a 6.1 literest is beépítik, illetve a felépítmények terén is a figyelembe veszik a vásárlók igényeit. Szép munka volt!