Marco, 120 ponttal a neved mellett vezetsz a versenyzők bajnokságában. Hogyan kezeled ezt a helyzetet?
Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az előnyöm legközelebbi üldözőim előtt meglehetősen nagy. Ezért hazudnék, ha azt mondanám, nem gondolok a cím megnyerésére. Másrészről, a taktikám, hogy csak az adott versenyre gondolok, eddig különösen hatékonynak bizonyult. Végül is ezzel a módszerrel már négy versenyt nyertem meg eddig. Ezért fogok kitartani továbbra is mellette. Most teljesen a következő fordulóra, a Lausitzringre összpontosítok. Nem voltunk túl szerencsések ott az elmúlt évek során, ezért nem lehet biztosra venni, hogy ismét az élen fogunk küzdeni.
Maximális teljesítménysúlyt raktak az autódra, és ennek ellenére végig vezetted a versenyt, majd nyertél. Hogy csináltad?
Először is, nem szabad elfelejteni, hogy túl kellett tenni magam egy ijesztő pillanaton. Nagyjából félidőben elkövettem egy hibát a fékezésnél, és szlalomoznom kellett a sikánban. De ezt leszámítva hibátlan volt a versenyem. Én úgy látom, a plusz kilók nem befolyásolják annyira a versenyt, mint az időmérőt. A DTM-es kvalifikáción minden ezredmásodperc számít, ezért az extra súly ott kritikus lehet. De hétvégén a csapat sikeresen megtalálta az autó tökéletes egyensúlyát.

A nürburgringi diadallal a csapatod, a Team RMG első hazai győzelmét szerezted. Ez olyan eredmény, amire büszkének lehet lenni?
Természetesen a csapatnak, nekem, és persze a BMW Motorsportnak is ez a hétvége az Eifel-hegységben egészen különleges volt. Mindannyiunkat mélyen érintett Dieter Lamm halála, ezt a győzelmet pedig neki ajánlom. Az RMG-s fiúknak az első hely a Nürburgringen egy álom valóra válása. Tudom, mit jelent a siker itt a csapatfőnökömnek, Stefan Reinholdnak. Emiatt hihetetlenül büszke vagyok rá. Pole-pozícióval, győzelemmel és leggyorsabb körrel ez egy tökéletes versenyhétvége volt számunkra.