A DTM mezőnye tavaly a pálya rövidebb nyomvonalát használta, a versenyzők így ma délelőtt próbálhatták ki először a teljes, 3,9 kilométeres változatot. Az alkalmazkodás Marco Wittmann-nak sikerült legjobban, a BMW éllovasa 1:29.101-es köridőt teljesített, ez majdnem fél másodperccel jobb a második helyezettnél.
Az Audi tavaly remekelt a rövidebb pályán, és az idei programot is második, harmadik, negyedik hellyel nyitották Mattias Ekström, Nico Müller és Miguel Molina közreműködésével. Wittmann RMG BMW-s csapattársa, Maxime Martin lett az ötödik, aki tavaly tartalékversenyzőként ismerkedett meg pályával. Az előző év futamgyőztese, Mike Rockenfeller a hetedik helyen zárt.

Robert Wickens pole pozíciót és győzelmet szerzett a Norisringen, és a Mercedes más versenyzői is remekeltek az utcai pályán, ennek ellenére Moszkvában a korábban megszokott pozíciókat foglalták el. Az ifjú Pascal Wehrlein, aki sokadszorra lett a Mercedes legeredményesebbje - legalábbis edzések tekintetében -, kilencedikként zárt, de többi márkatársa is csak a 15. helytől lefelé következik, különösen fájó két bajnokuk, Gary Paffett és Paul Di Resta utolsó két helye. A mezőny hazai versenyzője, Vitalij Petrov a 15. pozícióban kezdett, szokatlan őt második Mercedes-versenyzőként látni. Emellett ő teljesítette a legtöbb kört az egyórás edzés során.
A második szabadedzés 12:15-kor, az időmérő 16:40-kor indul magyarországi idő szerint.
| Versenyző | Csapat | Köridő | Hátrány | Körök | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 1. | Marco Wittmann | BMW | 1:29.101 | 2. | Mattias Ekström | Audi | 1:29.555 | 0.454 | 3. | Nico Müller | Audi | 1:29.559 | 0.458 | 4. | Miguel Molina | Audi | 1:29.613 | 0.512 | 5. | Maxime Martin | BMW | 1:29.616 | 0.515 | 6. | Augusto Farfus | BMW | 1:29.710 | 0.609 | 7. | Mike Rockenfeller | Audi | 1:29.735 | 0.634 | 8. | Joey Hand | BMW | 1:29.780 | 0.679 | 9. | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:29.821 | 0.720 | 10. | Adrien Tambay | Audi | 1:29.875 | 0.774 | 11. | Martin Tomczyk | BMW | 1:30.059 | 0.958 | 12. | Timo Scheider | Audi | 1:30.089 | 0.988 | 13. | Edoardo Mortara | Audi | 1:30.129 | 1.028 | 14. | Bruno Spengler | BMW | 1:30.155 | 1.054 | 15. | Vitaly Petrov | Mercedes | 1:30.328 | 1.227 | 16. | Jamie Green | Audi | 1:30.388 | 1.287 | 17. | Antonio Felix da Costa | BMW | 1:30.476 | 1.375 | 18. | Robert Wickens | Mercedes | 1:30.507 | 1.406 | 19. | Timo Glock | BMW | 1:30.557 | 1.456 | 20. | Daniel Juncadella | Mercedes | 1:30.699 | 1.598 | 21. | Christian Vietoris | Mercedes | 1:30.718 | 1.617 | 22. | Gary Paffett | Mercedes | 1:30.767 | 1.666 | 23. | Paul Di Resta | Mercedes | 1:30.829 | 1.728 |
//$(document).ready(function(){ $("#post_text p:has(img)").addClass("nomargin"); });
$(document).ready(function(){
$("#post_text p:has(iframe)").addClass("nomargin");
});
// 20150310
//$("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').css( "cssText", "line-height:0!important; margin-bottom:0;" );
$("#post_text .post-img-title").prev('p.MsoNormal').addClass( "imgtext" );
//$("#post_text .post-img-title").css( "cssText", "margin-bottom:0px;" );
$("#post_text .post-img-title").addClass( "imgtext_m0" );
//$("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').css( "cssText", "margin-top:10px;" );
$("#post_text .post-img-title").next('p.MsoNormal').addClass( "imgtext_mt10" );
További cikkeink a témában |