A tesztek során a 2014-es idény első három versenyautója, illetve az Audi Sport-on belül "RC3"-nak nevezett RS 5 DTM tesztautó állt a három Audi Sport csapat: az Abt Sportsline, a Phoenix és a Rosberg rendelkezésére. A nyolc pilóta különböző tesztprogramot hajtott végre, ezek között volt gumiabroncs teszt, verseny szimuláció és boksz kiállások, valamint a különböző fejlesztési alakzatok kipróbálása. Az összes Audi pilótát számba véve a leggyorsabb kört kedden délután jegyezték fel, amit az Audi Sport Team Rosberg újonc versenyzője, Nico Müller érte el a Hoffmann Group narancssárgára festett Audi RS 5 DTM versenyautójával (1 perc 37.505 mp). A "jövő sztárjának" számító 22 éves fiatalember ugyancsak a legelfoglaltabb Audi pilóta volt, hiszen 277 tesztkört tett meg.

A 2014-es DTM szezon harmadik futamára június 1-én kerül sor a Hungaroringen. A teszt során az Audi pilótái észrevették a magyarok óriási lelkesedését az autósport iránt: a pilótákat már a budapesti repülőtérre érkezésükkor autogramvadászok fogadták, és a teszteket Budapesten több száz szurkoló néző követte a helyszínen.
Az Audi pilóták nyilatkozatai:
Mattias Ekström (243 kör / 1 perc 37.912 mp): "A pálya nagyon kellemes, és a vezetés nagy örömet okoz, ha az ember egyedül van. Ugyanakkor félek, hogy ez a feladat, a vezetés rendkívül nehéz lesz a júniusi verseny során. A négy tesztnap során nagyon sok értékes információt gyűjtöttünk össze. Mindig jó dolog, ha a verseny előtt ugyanazon a pályán tesztelhet az ember. Most hazamegyünk, kifújjuk magunkat, és tökéletesen felkészülünk a Hockenheim-i versenyre."

Jamie Green (220 kör / 1 perc 38.200 mp): "Most vezettem első alkalommal Budapesten. Annak tudatában, hogy az idén lesz itt egy DTM-futam, jó volt két napot eltölteni azzal, hogy megismerjük a pályát. Ugyancsak az első alkalom volt, hogy az Audi Rosberg Sport Team-jével dolgoztam a pályán. E vonatkozásban ez jó felkészülés volt az idényre. Miután az elmúlt télen a tesztek során nem volt ilyen jó idő, nagy öröm volt négy száraz napot eltölteni itt Budapesten. Mint csapatnak, volt négy jó napunk. A helyes irányba haladunk, és jó előérzetem van."

Miguel Molina (186 kör /1 perc 37.782 mp): "Keményen dolgoztunk, és sok új dolgot próbáltunk ki, amelyekkel az új autót hozzáigazítjuk a vezetési stílusunkhoz. Azt hiszem, ez nagyon pozitív dolog volt. Most egy csomó információ áll a rendelkezésünkre, és ezeket ki kell elemeznünk. A kérdés és a feladat most az, hogy az RS 5 DTM-et a lehető legjobb állapotba hozzuk a következő versenyre, Hockenheim-re. összességében négy jó tesztnapot töltöttünk Budapesten, nem csupán vezettünk, nagy élmény volt együtt dolgozni az Audi Sport Abt Team-jének mérnökeivel és szerelőivel. Már örömmel várom a Hockenheim-i versenyt."
Nico Mülller (227 kör / 1 perc 37.505 mp): "A teszteredményem összegzése kedvező: ez jó kezdet volt az Audival és a DTM-mel. Számomra nagyon fontos volt, hogy az autóban és a csapattal már az első körtől kezdve egyaránt kényelmesen éreztem magam. Az autó és a vezetés körül azonban még nagyon sok dolgot meg kellett tanulnom. Az a tény, hogy az együttműködés ennyire jól sikerült, bíztató az idénykezdéshez. Nem nagyon figyeltünk az időre, de természetesen mindig jobb érzés a rangsor első helyéhez közelebb lenni! Végrehajtottuk a tesztprogramunkat, és e tesztből igyekszünk a lehető legtöbbet átültetni a gyakorlatba az egész idény során. Tetszik a Hungaroring. A pálya nagyon igényes technikailag, és úgy tűnik, rendkívül jól megfelel az autónknak is."
Eduardo Mortara (176 kör/ 1 perc 37.806 mp): "œMindig nagy öröm visszaülni az autóba és vezetni egy ilyen hosszú téli szünet után. Számomra ez első teszt is volt az új csapatommal. Új embereket kell megismerned, és új arcokkal találkozol. Most dolgoztam először az új mérnökökkel. Nagyon kellemes volt. Több jó tesztnapunk is volt. Végrehajtottuk a tesztprogramunkat, és sikerült mindent a tervezek szerint megvalósítani. Nagyon sok dolgot tanultunk, amelyek a versenyszezonban hasznosak lehetnek majd. Most a fő feladat az, hogy mindent helyesen kielemezzünk, és tökéletesen felkészítsük magunkat a következő tesztre Hockenheimban. A Hungaroring igényes, és viszonylag teljes versenypálya. Attól tartok, (júniusban) a verseny itt rendkívül nehéz lesz."
Mike Rockenfeller (200 kör/ 1 perc, 37.842 mp): "A pálya vonala, vezetése remek, és nagyon igényes. Nagyon egyenetlen, hepehupás, aminek következtében nehéz jó beállítást találni, ez nagy kihívást jelent. A pilóták számára is nehéz itt tökéletes kört futni. Ugyanakkor a nyomvonal is sokat változott minden egyes tesztnap folyamán. Én nem voltam teljesen elégedett a teszttel. Nem a futamidőre gondolok, mert valójában senki sem tudja, hogy hogyan hasonlítjuk össze a versenyeket. Én arra az érzésre gondolok, amelyet a kocsi iránt táplálok! Úgy vélem, még nagyon sok dolgot kell elvégeznünk a hockenheimi tesztek során."
Timo Scheider (208 kör/ 1 perc 38.167 mp): "œA Hungaroring nagyon igényes, sokat követelő pálya, és egy picit mindenből van benne, amire egy DTM-ben résztevő kocsinak szüksége van: a hosszú egyenes szakaszok, hajtűkanyarok, a közepes sebességek és a gyors sarkok kombinációja. Mindez valóban kihívást jelent! Az első tesztnapom nehéz volt itt: egy kicsit elveszettnek éreztük magunkat, de utána a második napon megtaláltuk a helyes irányt. Éppen ennek köszönhetően a Hungaroring-ről jó érzéssel megyek haza, és már várom a következő teszteket."
Adrien Tambay (123 kör / 1 perc 38.014 mp): "œ Úgy vélem, hogy a Hungaroring egy fantasztikus pálya a DTM számára, és a szurkolóknak majd képesek leszünk egy csodálatos műsort adni júniusban. Óriási volt látni, hogy milyen sok néző jött ki a tesztnapok alatt, ez számomra kellemes meglepetés volt. Izgatottan várom a június 1-i futamot, különösen azért, mert én teljesen új vagyok. Az új Audi RS 5 DTM jól működik. összességében ez kedvező, pozitív teszt volt. Van, amire építhetünk a jövőben".