A BMW négy festést is bemutatott - ez pedig azt jelenti, hogy már mind a nyolc autójuk dizájnja ismert. Augusto Farfus, a tavalyi második helyezett továbbra is a Castrol Edge feltűnő kék és zöld színeiben folytatja, és Marco Wittmann - a tavalyi Év Újonca - főszponzora is az Ice-Watch marad.

A bajor márka belga újonca, Maxime Martin korábbi szériáiból ismerős partnerrel folytatja, a Samsung logói díszítik majd fehér-kék autóját. És a DTM-hez való csatlakozás előtt Forma-1-es álmokat dédelgető másik kezdő, Antonio Felix da Costa színei sem okoznak túl nagy meglepetést: az ő BMW M4-esét Red Bull-festés tarkítja majd a szezonban.

Ma az egyik Mercedesről is lerántották a leplet, méghozzá a csupán 19 éves Pascal Wehrlein C-Coupéjáról, akinek csillogó autóját egy hatalmas óra díszíti, a DTM-mel most ismerkedő új főszponzor, a gooix ugyanis ebben az üzletben érdekelt.

Más autók fényezését már korábban bemutatták: Vitalij Petrov főszponzora például a Petronas lesz, az orosz így hasonló színekben fog versenyezni, mint a Forma-1-ben Hamilton és Rosberg. Mike Rockenfeller, a tavalyi legjobb azt a citromsárga-zöld kombinációt választja, amely a 2013-as és 2011-es bajnoki címet is megnyerte. Márkatársa, Adrian Tambay Audiját a Playboy magazin közismert logója díszíti, és könnyen felismerhető Miguel Molina csupa piros (neki egyelőre nincs főszponzora, ez valószínűleg változni fog), valamint Jamie Green narancssárga autója. Red Bull színekben díszeleg Mattias Ekström Audija is.