Az Audi és a BMW idei pilótafelállása már véglegessé vált, egyedül a Mercedesnél van még szabad hely két és fél hónappal a szezon kezdete előtt. A tavaly az egyéni bajnoki címet Mike Rockenfeller sikerének köszönhetően megszerző, de a gyártók megmérettetésében a BMW-vel szemben alulmaradó Audi mindössze egyetlen versenyzőt cserélt le tavalyhoz képest: a tavaly a Team Rosbergnél szereplő Filipe Albuquerque helyett a WSR-ből érkezett Nico Müller mutathatja meg tudását, a portugál pedig az Audi R18-ast vezetheti majd, többek közt Le Mans-ban is.

Az ingolstadtiak csapatain belül volt mozgás ezen kívül is: a csapatbajnok Phoenixnél Timo Scheider lesz Rockenfellerr partnere, Jamie Green a Team Rosberghez igazolt, míg az Abt Ekströmmel, Molinával, Mortarával és Tambay-jel indul harcba. A BMW-től ketten távoztak: Andy Priaulx az USCC-ben, Dirk Werner pedig a müncheniek hosszú távú versenyzési projektjénél folytatja karrierjét, helyükre két fiatal tehetség érkezett a belga Maxime Martin és a portugál Antonio Felix da Costa személyében. Farfus, Hand, Tomczyk, Spengler, Wittmann és Glock idén is BMW színeiben szállhat harcba a bajnoki címért.
A Mercedes a tavalyi hat helyett nyolc autót indít az idei szezonban, ám egyelőre csak három versenyzőt nevezett meg. A tavaly a Lausitzringen győzni tudó Paffett és az ígéretes újoncévet teljesítő Juncadella szerződésének meghosszabbítása mellett egyelőre csak Paul di Resta szerződtetése tekinthető biztosnak. A skót versenyző az elmúlt három esztendőt a Force India színeiben töltötte a Formula-1-ben, ahová a DTM 2010-es bajnokaként érkezett meg.