2023: Norris: Stresszesebb, hogy Piastri van itt! Lando Norris szerint Oscar Piastrival érdekes együtt dolgozni, de jó, hogy a csapattárs nyomás alá helyezi őt a McLarennél. „Korábban is mondtam, és nem félek most is kimondani: jobban hajtott ő, mint a korábbi években (bárki). Gyorsabban alkalmazkodott az autó vezetéséhez, és emiatt nagyobb nyomás alá helyezett. De ez egy jó dolog, mert erre van szükségünk, így lehet tanulni” – mondta Norris.
2022: Tavaly és idén is csalhatott a Red Bull? Az Auto Motor und Sport számolt be arról, hogy értesülései szerint az FIA jövő héten közzéteheti a 2021-re vonatkozó költségsapka-vizsgálatának jelentését. A portál úgy tudja, hogy két csapat sem tartotta be a vonatkozó előírásokat és átlépte a határt, egyikük ráadásul nem is kicsit: a paddock-pletykák pedig a Red Bullról szólnak.
2021: Nagyszerű eredményeket vár George Russelltől a Red Bull csapatfőnöke. Christian Horner szerint a Mercedeshez 2022-ben csatlakozó brit versenyző lenyűgözően fog teljesíteni.
2020: Max Verstappen már biztosan nem lesz a Formula-1 legfiatalabb világbajnoka. A Red Bullnak eltökélt szándéka volt 2015 óta, hogy a holland pilóta elérje ezt a rekordot, ám az energiaitalosok versenyzője épp ma töltötte be a 23-at.
2019: Visszahozná a V12-es motorokat Sebastian Vettel. A négyszeres világbajnok még az Orosz Nagydíjon panaszkodott a rádión keresztül, miután megadta magát a Ferrari motorja, ezzel pedig egy lehetséges győzelmet veszítettek el. A német pilóta saját bevallása szerint tényleg nem kedveli a hibrid erőforrásokat. De szerinte a nézők sem.
2018: Daniel Ricciardo úgy érzi, lassan kezdi elfelejteni, milyen a dobogón pezsgőzni. Az ausztrál pilóta Szocsiban sem állhatott fel a pódiumra, több mint 40 másodperccel maradt el csapattársától, pedig előle indult, így reméli, visszavághat a következő futamokon.
2017: A motor és a turbó összeköttetésének hibája okozta a drámai teljesítményvesztést Vettel autójában, ezért alakult rosszul a német versenyző időmérő edzése Sepangban. A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene viszont eléggé kiakadt a sajtóra, amikor erről kérdezték, inkább elhajtotta a Sky Sports stábját.
2016: Lewis Hamilton már a negyedik szezonját futja a Mercedes színeiben, de most úgy tűnik, kezdi elszánni magát arra, hogy csapata anyanyelvén is megértesse magát. „Éppen franciául tanulok és talán németül is fogok majd annak érdekében, hogy jobban tudjak kommunikálni a főnökeimmel!” ─ mondta a brit versenyző.
2015: A Mercedes kíváncsi, mire lehet képes a Manor. Toto Wolff csapatfőnök leszögezte, hogy az F1 jelenlegi legnagyobb csapatánál „kedvelik” a legkisebbet, s szívesen dolgoznának velük – de nem biztos, hogy versenyzőt is küldenek hozzájuk.
2014: Jenson Button szerint fontos, hogy a McLaren alkalmazkodni tudjon a japán kultúrához. A 2009-es világbajnok szerint a wokingi alakulat és a Honda jövőre kezdődő partnersége akár azonnal sikeres lehet, ehhez azonban két fontos tényezőre lesz szükség: a japán szokások megértésére a csapat részéről, és két tapasztalt versenyzőre, akik segítenek a motor fejlesztésében.
2013: A Lotus csapatvezetője, Eric Boullier szerint Kimi Raikkönen eredetileg maradni szeretett volna az istállónál, hogy jól érezze magát a karrierje utolsó éveiben. A szakember szerint a 2007-es világbajnok távozása ellenére is képesek lesznek teljesíteni az ötéves tervüket.
2012: Nem hisz a Turbómotorok bevezetésében az F1 első embere, Bernie Ecclestone. A rutinos üzletember véleménye szerint 2014-ben még nem fogják bevezetni a V6-os erőforrásokat annak ellenére sem, hogy a háttérben már nagy erőkkel zajlanak a fejlesztések.
2011: Visszatér a HRT csapatához Narain Karthikeyan. Az indiai pilótát korábban Daniel Ricciardóra cserélte le az istálló, ám hazája futamán ismét ő kapja meg a lehetőséget, ennek érdekében gyakorlási lehetőséget is biztosítanak neki és a Japán Nagydíj pénteki napján vezetheti az autót.
2010: Tovább késik a csapatutasításokra vonatkozó szabály módosítása. A tárgyalások elvileg a Koreai Nagydíjon indulnak, miután a Ferrari Német Nagydíjon történt szabályszegését követően az FIA kezdeményezte a 2002-ben bevezetett szabály felülvizsgálását.
2009: Bejelentette a Ferrari, hogy a következő idénytől kezdve náluk folytatja pályafutását Fernando Alonso. A spanyol pilóta korábban a Minardi, a Renault és a McLaren versenyzője is volt, 2010-től kezdve pedig Kimi Raikkönen helyére érkezik a maranellóiakhoz.
2008: Egyre nagyobb annak a valószínűsége, hogy Oroszország is a versenynaptár részévé válik. A hírek szerint nem a korábban kiszemelt Szentpétervár, hanem egy Moszkvától 80 kilométerre eső terület lesz a helyszín.
2007: Úgy tűnik, nem fogja megvédeni a címét Fernando Alonso. A McLaren spanyol versenyzője kiesett a Japán Nagydíjon, így már 12 pont hátrányban van csapattársa, a világbajnokságban élen álló Lewis Hamilton mögött, ám a kétszeres világbajnok a sajtónak nyilatkozva elmondta, nem szeretné feladni a harcot.
2006: A Midland utódjaként indul a következő idényben a Spyker F1-es csapata, amely bejelentette, hogy a Ferrari erőforrásait fogja használni. A holland csapat egyelőre csak egy évre szóló megállapodást kötött a maranellói istállóval.
2005: Bár volt rá esély, egyelőre mégsem mutatkozhat be a Williams színeiben Nico Rosberg, mivel a csapat maradt Antonio Pizzoniánál. A fiatal német pilóta továbbra is harcban áll a GP2-es széria bajnoki címéért és elég jó esélye van arra, hogy szerződtesse őt a brit csapat a következő évre.
2004: Továbbra is keresik annak a lehetőségét, hogy London városában rendezzenek F1-es versenyt. Erről a polgármester Ken Livingstone beszélt, aki úgy véli, hogy Silverstone mellett tökéletesen megférne még egy futam Nagy-Britanniában.
2003: Kulcsfontosságú szerepet játszottak a Bridgestone abroncsai az USA Nagydíjon aratott győzelemben Michael Schumacher szerint. A Ferrari német pilótája úgy látja, az esős versenyen nagy előnyre tettek szert azzal, hogy ilyen jól működtek az intermediate gumik.
2002: Valószínűleg távozni fog a Jaguar csapatától Eddie Irvine. A négyszeres futamgyőztes véleménye szerint esélytelen úgy feljebb jutniuk a mezőnyben, ha fele annyit költenek, mint a riválisok, a Ford pedig folyamatosan csak ígérget, így nem igazán érdekli a jövőbeli projektjük.
2001: Az EA Sports támogatta az USA Nagydíj hétvégéjén a BAR istállóját. A csapat a világ legnagyobb játékfejlesztő cégével kötött megállapodást a versenyhétvégére, mely többek között a Formula-1 hivatalos játékát is készíti.
2000: Új fejlesztőpilótát szerződtetett a Jaguar Racing. A 20 esztendős dél-afrikai Tomas Scheckter 2001-től csatlakozik a csapathoz és a brazil Luciano Burti szerepét veszi majd át. A csapat vezérigazgatója, Neil Ressler szerint a versenyző korábbi teljesítménye a brit F3-ban igazán lenyűgöző volt.