2023: Tom Coronel kimondta azt, ami most sokakat foglalkoztat: Sergio Perez 2024-es F1-es ülése akkor is erősen inog, ha a Red Bull döntéshozói minden alkalommal igyekeznek bizonygatni, hogy ez nem így van. Úgy fogalmazott, hogy Perez szerződése olyan, mint egy wc-papír, és mindenki tudja, hogy a Red Bull terve az, hogy Daniel Ricciardóra cserélje le a mexikóit.
2022: Elgondolkodott a visszavonuláson Lewis Hamilton. Gondolkozóba esett Sebastian Vettel bejelentése után a hétszeres világbajnok: úgy érzi, még nincs itt az ideje annak, hogy elhagyja a sportágat, de megteszi, ha már nem lesz motivált. „Továbbra is úgy érzem, hogy bőven maradt még bennem” – mondta Hamilton.
2021: Noha erősen kérdőjeles, hogy maradhat-e 2022-ben is a Mercedes F1-es csapatánál, Valtteri Bottas úgy érzi, most tart pályafutása csúcsa felé, és értékes tagja ennek az istállónak. Arról nem beszélt, egyeztetett-e más istállóval a jövőről.
2020: Drasztikusan visszaestek a Formula-1 bevételei a koronavírus-világjárvány kitörése miatt. A második negyedévben (áprilistól júniusig) mindössze 24 millió dollár folyt be a sorozat kasszájába, míg egy évvel korábban ugyanebben az időszakban 620 millió.
2019: A Haas csapatfőnöke figyelmeztette az F1 döntéshozóit: csak azért, mert az utóbbi négy futam érdekes volt, még ne gondolják, hogy megoldódtak a sorozat problémái. Günther Steiner szerint továbbra is kritikus fontosságú a költségsapka bevezetése, így a mezőny közötti különbségek bizonyos szintű kiegyenlítése.
2018: Megfigyelhetünk bizonyos folyamatokat: Max Verstappen elkezdi dicsérni a Hondát, a McLaren pedig elkezdi hangoztatni, hogy Stoffel Vandoorne egyszer sem tudja megverni Fernando Alonsót - közben Lance Stroll kijelenti, hogy semmiféle támogatást nem kapott Felipe Massától, ami eléggé felhúzza a brazil pilótát...
2017: Csökken az F1 adósságállománya. Az új tulajdonosi kör, a Liberty Media jókora adósságot örökölt meg Bernie Ecclestone-tól, a Liberty első embere, Chase Carey pedig elmondta, egyre kisebb adagot kell görgetniük maguk előtt és egy több százmilliós „puttonytól” szabadultak meg.
2016: Carlos Sainz örül annak, hogy nem Max Verstappennel kell együtt dolgoznia. Azok után, hogy a holland és Danyiil Kvjat helyet cseréltek házon belül és Sainz Kvjatot kapta meg maga mellé csapattársnak a Toro Rossónál, Sainz úgy véli, sokkal inkább csapatként tudnak majd dolgozni innentől. Kvjatot egyébként is ismeri korábbról.
2015: Partvonalra állították már őt korábban is, Romain Grosjean pedig hasonlóra készül a jövőre nézve is. A francia dohog, hogy túl sokszor kell átadnia az első szabadedzéseken az autót Jolyon Palmernek, de nem tud mit tenni ezzel, ezért csak elfogadja a helyzetet és erre számít 2016-ban is.
2014: A Mercedes szerint nem a motorokon múlik az, hogy ők vannak az élen, szerintük nem ez a domináns tényező az F1-ben. Persze a hibrid korszak elején könnyen beszéltek, utcahossznyi előnyben voltak mindenki máshoz képest, többek között az erőforrásokat tekintve is.
2011: A Virgin újonc belga versenyzője, Jerome d’Ambrosio csak a szezon végéig rendelkezik szerződéssel, ennek ellenére bízik abban, hogy szép jövő vár rá a Formula-1-ben, de elmondása szerint egyelőre nem kíván azzal foglalkozni, hogy hol vezet 2012-ben.
2010: A Force India versenyzője, Vitantonio Liuzzi kizártnak tartja, hogy ismét a győzelemért harcoljon csapata Belgiumban, mint egy évvel ezelőtt, de a dobogót azért célba veszi az olasz.
2009: Az Autosport értesülései szerint két korábban McLaren-tesztpilóta, Pedro de la Rosa és Alexander Wurz lehet az újonc USF1 istálló két versenyzője. Az osztrák el is ismerte, hogy beszélt már Peter Windsor sportigazgatóval.
2007: A Toro Rosso hivatalosan is megerősítette, hogy a következő szezonra szerződtette a jelenleg negyedik Champ Car-címéért küzdő Sebastien Bourdais-t. A francia versenyző hosszú évek óta a Formula-1-be készült, most végül a Red Bullnak köszönhetően teljesülhet az álma.
2006: Az első indiai F1-es pilóta, a jelenleg a Williamsnél tesztelő Narain Karthikeyan elmondása szerint abban bízik, hogy a grove-iaknál betöltött szerepe segíthet neki ismételten üléshez jutni a Formula-1-ben.
2005: Az első Török Nagydíjon néhány bemutató kör erejéig egy hazai versenyző is a pályára vihet egy F1-es autót: a Jordan ad lehetőséget Jason Tahincioglunak, aki első török pilótaként próbálhat ki egy királykategóriás gépet.
2004: Tovább dúl a viszály a Williams és a BAR közt Jenson Button szerződése kapcsán: miközben a BAR bejelentette, hogy a szerződéssekkel foglalkozó svájci CRB nekik adott igazat, a grove-iak ezt cáfolták, s leszögezték, hogy még nem született meg a döntés.
2001: Gyerekesnek nevezte Jean Alesi viselkedését volt csapatfőnöke, Alain Prost. A franciáktól a Jordanhez távozó versenyzőre azért orrolt meg a négyszeres világbajnok, mert ahogy ő fogalmazott, mindössze percekkel azután, hogy megegyeztek, hogy a négy fal közt marad minden, ami elhangzott köztük, Alesi máris a rádióban fejtegette távozása okait.
2000: David Hunt, a Lotus név jogtulajdonosa egy komoly befektetővel együtt megvenné a Prost istállót, s ezzel visszatérhet a legendás név a Formula-1-be, erősítette meg a néhai James Hunt testvére.
1998: Moszkva polgármestere, Jurij Luskov leszögezte, hogy 2001-ben nagydíjat szeretnének rendezni az orosz fővárosban az ország olaj- és gázcégeinek támogatásával.
1997: Damon Hill az utolsó körben veszítette el a Magyar Nagydíjat Jacques Villeneuve-vel szemben, a világbajnok nagyon közel állt ahhoz, hogy ő legyen az első pilóta, aki futamot nyer az Arrows színeiben. A versenyről itt, Hill szezonjáról itt olvashatsz bővebben.
1996: Michael Schumacher szoros csatában szerezte meg a pole-t a két Williams előtt a Hungaroringen. Az első és a harmadik helyezettet mindössze 13 század választotta el egymástól.