2023: Közzétette a 2024-es F1-es versenynaptár-tervezetet az FIA: ebben újra rekordot jelentő 24 futam kapott helyet, miután visszatér a koronavírus-járvány miatt négyszer lefújt Kínai Nagydíj, valamint természetesen az ebben az évben az áradások miatt elmaradt imolai verseny is.
2022: Újabb megkérdőjelezhető döntést hozott a Ferrari a Brit Nagydíjon, amikor nem hozták ki a bokszba a futamot vezető Charles Leclerc-t, aki így végül még a dobogóról is lemaradt. Mattia Binotto szerint viszont épp az élen álló monacóinak akartak kedvezni azzal, hogy nem hívták ki friss gumikért a safety car bejövetelekor – elmondása szerint igenis észszerű döntés volt, hogy inkább a pozíciót védték, semmint a friss lágy gumi jelentette előnyökre támaszkodtak.
2021: Fernando Alonso sajnálja George Russellt, miután az Osztrák Nagydíj vége előtt öt körrel megelőzte a britet a 10. helyért – az eredmény sovány vigasz volt az alpine-osnak, aki egy jobb időmérővel az ötödik-hatodik helyet elérhette volna, Russell viszont első pontját szerezte volna a Williamsnél.
2020: Valtteri Bottas nyeri a szezonnyitó Osztrák Nagydíjat. Csapattársa, Lewis Hamilton az Alexander Albonnal történt ütközés miatt öt másodperces büntetést kap, így a dobogóra meglepetésre Charles Leclerc és Lando Norris állhat még fel. Max Verstappen már a futam elején kiesik műszaki hibával.
2019: A McLaren csapatfőnöke, Andreas Seidl arra biztató alakulatát, hogy vállaljon több kockázatot annak érdekében, hogy előrébb léphessenek a rajtrácson.
2018: Fernando Alonso cáfolja, hogy bármi köze lett volna a McLarennél történt személyi változásokhoz. Indianapolisi tanácsadóját, Gil de Ferrant, valamint versenymérnökét, Andrea Stellát léptették elő fontos pozíciókba.
2017: Módosult az Osztrák Nagydíj kanyarjainak számozása: az 1-es kanyart követő egyenes törését kinevezték 2-es kanyarnak, az eddigi 2-es 3-as lett és így tovább. Ezt a számozást – összesen tíz kanyarral – a MotoGP eddig is használta.
2016: Leköszönt a Formula-1 helyettes versenyigazgatója, Herbie Blash. Charlie Whiting jobbkeze 51 év munka után hagyja el a királykategóriát. Pozícióját a biztonsági igazgató, Laurent Mekies veszi át.
2015: Folyik az ötletelés, milyen technikai megoldásokkal gyorsuljanak körönként számos másodpercet az autók 2017-ben. A Red Bull javaslata, hogy újra kiaknázzák a szívóhatást, amely az 1980-as évek elejének forradalmi vívmánya volt.
2014: Motorszállítót vált a Lotus, jövőre a Renault helyett a Mercedes hibrid erőforrásait használja.
2013: A Brit Nagydíj defektjei után izzott a levegő Hockenheimben pénteken. A GPDA összeült, és kijelentette, hogy a versenyzők nem akarják biztonságukat kockáztatni, az FIA pedig kötelező nyomásértékeket szabott meg, valamint megtiltotta a jobb- és baloldali abroncsok felcserélését. A nap végére csillapodtak a kedélyek, és bebizonyosodott, hogy nem lesz versenyzői bojkott.
2012: Maria de Villota kritkus, de stabil állapotban van két nappal súlyos fejsérülése után, melyet a Marussia tesztelése közben szenvedett el.
2011: „Hagyjuk a versenyzőket versenyezni!” – tanácsolta Jacques Villeneuve, az 1997-es világbajnok a stewardoknak, reflektálva Lewis Hamilton monacói büntetésére, melyet a Felipe Massával való ütközésért kapott. A kanadai szerint az agresszív versenyzést és hibákat nem kellene büntetni. Ha valaki szándékosan teszi a falba a másikat, vagy „egyszerűen hülye”, akkor indokolt a szankció.
2010: Hatalmas valenciai balesete után Silverstone-ra új karosszériát kap Mark Webber. A 3-as számú kasztnit korábban Sebastian Vettel használta, de úgy érezte, valami nem stimmel vele, ezért újat kért helyette. A Red Bull azóta azonosította és kijavította a hibákat.
2009: Nagy felhördülést váltott ki Bernie Ecclestone a The Times-nak adott interjúja. A Formula-1 ura szerint Adolf Hitler jó vezető volt, csak rábeszélték döntésekre, melyek következményeire nem volt rálátása. Arról is beszélt, hogy a Szaddám Huszein elleni hadjárat és a diktátor elűzése szörnyű hiba volt.
2008: Első Formula-1-es pole-pozícióját szerezte a Brit Nagydíjon a McLaren pilótája, Heikki Kovalainen, aki még a hétvégén első győzelmét is besöpörné.
2007: Kimi Raikkönen csak negyedik az egyéni világbajnokságban, 22 ponttal az éllovas Lewis Hamilton mögött, de a Ferrari pilótája továbbra sem mond le a végső győzelemről. A finn szerint elég egy rossz verseny a riválisok számára, és mindjárt máshogy fest az összkép.
2006: A Bridgestone lesz a Formula-1 kizárólagos gumiszállítója 2008 és 2010 között, míg a motorvezérlő szoftvert a Microsoft szállítja – hirdette ki a tenderek eredményét az FIA.
2005: Max Mosley, az FIA elnöke Silverstone-ban a GPDA-val ült volna tárgyalóasztalhoz biztonsági kérdésekről egyeztetni, de mikor meghallotta David Coulthard nyilvános kritikáját az idei szabályokról, lemondta a találkozót.
2004: A BAR csapatfőnöke, David Richards úgy érzi, hazai pályán, Silverstone-ban elérhető a győzelem, a Ferrari legyűrésével, amely eddig 10-ből 9 nagydíjat nyert meg.
2003: Ralf Schumacher már szezonja harmadik pole-pozícióját szerezte Magny-Cours-ban, Juan Pablo Montoya mögött. A pálya jellegéből fakadóan erősen szereplő két Williamst követte Michael Schumacher.
2002: Az FIA, amely a vitás Osztrák Nagydíj után napirendre tűzte a csapatutasítás kérdését, a közbölcsességhez fordul: megnyitottak egy internetes fórumot, valamint közzétettek egy e-mail címet, ahova bárki beküldheti meglátásait és javaslatait.
2001: Zandvoort 1985 után újra Formula-1-es nagydíjat rendezhet. A pályát át kell alakítani, de nem igényel sok munkát, hogy megfeleljen a feltételeknek.
2000: A kétszeres világbajnok Mika Hakkinen rossz formáját a McLaren vezetősége mentális fáradtságnak tulajdonítja, ezért Ron Dennis felmentette a teszteléstől, és pihenőre küldte finn versenyzőjét.