2023: Könnyed rajt-cél győzelmet aratott Montrealban a vb-éllovas Max Verstappen, aki ezzel a Red Bull századik F1-es sikerét jegyezte. Alonso és Hamilton a dobogón, Russell falazott, jó versenyt futott a Ferrari, Perez csak a hatodik a Kanadai Nagydíjon.
2022: Max Verstappen mögött felkavart sorrend a Kanadai Nagydíj esős időmérőjén: Fernando Alonso az Alpine-nal a második rajtkockában, két Haas a harmadik sorban, Charles Leclerc-nek viszont motorcseréje miatt 19. helyről kell indulnia.
2021: Toto Wolff elképzelhetőnek tartja, hogy a Mercedes csupán jövő januárban-februárban döntsön második 2022-es ülésének sorsáról. A nagy kérdés, hogy Valtteri Bottas maradhat, vagy George Russell kapja meg karrierje nagy lehetőségét. Ez felülírja a korábbi pletykát, miszerint már akár a Brit Nagydíjon bejelentés jöhet a csapattól.
2020: A Haas istállója addig egy dollárt nem költ fejlesztésekre, amíg a jövője nem biztosított. Az amerikai istálló működését komolyan veszélyeztette a világjárvány, ami miatt a júliusi szezonkezdethez közeledve sem lehet még tudni, év végéig pontosan hány versenyt lesz képes megrendezni az F1, így mennyi bevétele lesz a csapatoknak. A Haas vezetősége emiatt úgy döntött, jelentősen összehúzza a nadrágszíjat.
2019: Chase Carey szerint a költségvetési korlát bevezetése kapcsán a csapatok ellenőrzése ugyanolyan fontos mint a megfelelő limit meghatározása. Az F1 vezérigazgatója bár nagy falatnak tartja a szabályok betartatását, de hiszi, hogy a megfelelő eszközökkel garantálható az egyenlőség.
2018: Több biztos forrás is arról számol be, hogy a Red Bull és a Honda megállapodott egymással a 2019-es évről, az energiaitalosok a japán erőforrást fogják használni a következő szezonban. A nap hírét hivatalosan nem erősítik meg, de a források szerint a soron következő Francia Nagydíj előtt bejelentik az érintettek.
2017: Túl bonyolulttá vált a hibrid érában a Formula-1 – nyilatkozta Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke. „Olyannyira túlléptünk egy határt, hogy még az F1-ben dolgozók egy része sem érti teljesen a technikai szabályokat. Biztos, hogy erre van szüksége a sportnak?” – tette fel a kérdést az indiai születésű üzletasszony.
2016: Nico Rosberg szerezte meg a pole-pozíciót az Európai Nagydíj szombati napján Bakuban. Csapattársa, Lewis Hamilton az utolsó gyorskörén összetörte a Mercedest, így csak a 10. rajtkockát szerezte meg. A második leggyorsabb időt nagy meglepetésre Sergio Perez futotta, megelőzve az ezredre azonos időt futó Daniel Ricciardót és Sebastian Vettelt.
2015: Lassan kopó, nem szemcsésedő – ilyen gumikat ígér a Michelin, ha lehetőséget kapnak a Formula-1-be való belépésre a közeljövőben. A francia gumigyártó motorsport igazgatója elmondta, ha ők lennének az F1 beszállítói, az ő termékeikkel a pilóták egy etap során végig teljes gázzal nyomhatnák, nem úgy, mint a Pirellik esetében.
2014: A Mercedes nem hiszi, hogy visszaesne a Red Bull Adrian Newey technikai igazgatói posztról való lemondása után. A brit szakember négy zsinórban megszerzett konstruktőri világbajnoki címet követően mondott le a posztjáról, hogy másfajta, Red Bull által támogatott innovatív projekteken dolgozhasson. Ám Toto Wolffék biztosak benne, Newey ennek ellenére alkalmanként részt fog venni az F1-es autó tervezésében is.
2013: Új befektetővel bővült a Lotus tulajdonosi köre. A csapatot birtokló Genii Capital 35%-os részesedést adott el egy Infinity Racing elnevezésű amerikai és egyesült arab emírségekbeli csoportnak. A vezetőségben azonban nem került sor személyi változásokra.
2012: Michael Schumachert tartja a Valenciában megrendezésre kerülő Európai Nagydíj legnagyobb esélyesének a Pirelli, látva a hétszeres világbajnok kiváló teljesítményét és pole-pozícióját Monaco utcáin. Bár Schumacher később nem avanzsált a szezon nyolcadik különböző futamgyőztesévé, a német legenda Valenciában szerezte meg mercedeses karrierjének legjobb eredményét, egy dobogót érő harmadik helyezést, így kijelenthetjük, nem tévedtek sokat a Pirellinél.
2010: Ross Brawn szerint az új pontrendszernek köszönhetően még mindig reális esély van a Mercedes bajnoki címére, annak ellenére, hogy csapata a konstruktőri bajnokságban 107 pontos hátrányban van a vezető McLarennel szemben. A csapatfőnök szerint a futamgyőzelmektől is csupán kisebb hibák kiküszöbölése választja el a Schumacher-Rosberg párossal versenyző istállót.
2009: Alonso kész otthagyni a Formula-1-et, ha már nem a legjobb versenyzőket és csapatokat sorakoztatná fel a sorozat. Erre akkoriban valós esély volt, ugyanis a csapatok és az FIA annyira nehezen tudtak megállapodni egymással a 2010-től érvénybe lépő módosításokról, hogy sokáig napirenden volt az egyes alakulatok kiszállása is. Alonso ezesetben döntött volna a sorozatváltás mellett, ugyanis 27 évesen a visszavonulás még értelemszerűen meg sem fordult a fejében.
2008: A futam későbbi győztese, Felipe Massa szerint koránt sem biztos, hogy a Ferrari lenne a Francia Nagydíj favoritja. A brazil szerint nem szabad leírni sem a McLarent, sem pedig a BMW-t. „Azért remélem meg tudjuk ismételni a tavalyi kettős győzelmünket (Raikkönen-Massa), és ha lehet, fordított sorrendben!” – viccelődött Massa, akinek vasárnap valóra is vált ezen kívánsága.
2007: Elővigyázatosságra inti a McLarent Alain Prost. A négyszeres világbajnok szerint nem jó döntés, hogy egyenlő feltételek mellett engedik versenyezni Fernando Alonsót és Lewis Hamiltont, ugyanis kettejük csatái később hatalmas csapaton belüli harcokba csaphatnak át. A francia emellett Hamilton szimulátorban végzett munkáját emelte ki, szerinte ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy az újonc brit tíz ponttal vezesse a világbajnokságot a Francia Nagydíj előtt.
2005: Jarno Trulli szerezte meg a pole-pozíciót az Amerikai Nagydíj időmérő edzésén, megszerezve ezzel a Toyota első rajtelsőségét. A második időt Kimi Raikkönen autózta Jenson Button előtt. Ekkor még senki sem gondolta, hogy ezzel végül mindhármuk számára befejeződött a hétvége érdemi része, ugyanis a későbbiekben az összes Michelin abroncsokat használó csapat visszalépett a botrányba fulladt indianapolisi futamtól.
2004: Elégedetten nyilatkozott Baumgartner Zsolt a pénteki edzésnap után Indianapolisban. A magyar pilótának ez volt az első alkalom, hogy a legendás aszfaltcsíkon vezessen, és egyből pozitív tapasztalatokkal gazdagodott. Hát még a hétvége további részében, hiszen ez csak a kezdete volt annak a nevezetes Amerikai Nagydíjnak, melynek során pontszerzésével hazai sporttörténelmet írt Baumgartner.
2003: „Még fizetnék is, hogy egyszer a Ferrarinál versenyezhessek!” –nyilatkozta Giancarlo Fisichella. Az olasz pilótától azt is megkérdezték, hogyha választania lehetne, első számú pilóta lenne a McLarennél, vagy inkább másodszámú a Ferrarinál? Fisichella azonban a másodhegedűs szerep ellenére is egyértelműen a maranellóiak ajánlatára bólintana rá.
2002: Már nincs „életveszélyben” a Minardi, de még közel sincs biztonságban. Az olasz alakulat már az előző szezon végén a csőd szélére került, ám akkor Paul Stoddart megmentette őket egy 12 millió dolláros befektetéssel. Az istállónak azonban újból súlyos anyagi problémái támadtak, helyzetüket pedig nem könnyíti meg, hogy a FOM még mindig nem fizette ki nekik a televíziós közvetítési jogokból járó osztalékjukat. Az FIA a legutóbbi határozatában már kötelezte erre Bernie Ecclestone-t, így talán a Minardi nem lesz kénytelen szezon közben kiszállni a Formula-1-ből.
2001: Félti a helyét Silverstone a versenynaptárban, miután az Max Mosley nyilvánvalóvá tette, ha nem hajtanak végre néhány szükséges módosítást, hamar kikerülhetnek a Formula-1 körforgásából. Az egyik ilyen átalakítás a parkolókat és a pályát övező területet érinti, melyek az Angliában igencsak gyakori esőzések esetén valóságos sártengerré változnak, hatalmas bosszúságot okozva ezzel a nagydíjra kilátogató szurkolóknak.
2000: Michael Schumacher nyerte az eső áztatta Kanadai Nagydíjat csapattársa, Rubens Barrichello és a tizedik helyről induló Giancarlo Fisichella előtt. A Ferrari legnagyobb kihívójának számító McLarenek keserű szájízzel távoztak Montreálból, Hakkinent a 4., Coulthardot pedig csak a 7. helyen intette le a kockás zászló.
1999: A Formula-1-ben kiosztott eddigi legmagasabb pénzbüntetést kapta Ralf Schumacher, miután a Kanadai Nagydíj szabadedzésén a boxutcában megengedett 80 km/h-s sebességlimitet megközelítőleg 50 km/h-val lépte át egy szoftveres hiba eredményeként. A német és csapata, a Williams tizenegyezer-ötszáz dollár befizetéséről szóló csekket kapott az FIA-tól.