2023: Hiába nyerte meg az első öt versenyt a Red Bull, négyet ráadásul kettős győzelemmel, Christian Horner csapatvezető állítja: nem fogják behúzni az összes nagydíjat 2023-ban.
2022: A 2016-os világbajnok üdvözli a királykategória fenntarthatóságra irányuló törekvéseit, de arra is figyelmeztet, a hosszútávú fennmaradásához ennél többre lehet szükség. Nico Rosberg szerint egyszer teljesen elektromossá válik az F1.
2021: Versenynaptár-változások látnak napvilágot: a Formula-1 bejelenti, a Török Nagydíj törlése után ismét dupla versenyhétvége lesz Ausztriában, Silverstone-ban pedig esti kvalifikációt tartanak majd, lévén, hogy a helyszín ad először otthont az új formátumnak, a sprintnek.
2020: A Ferrari az IndyCar-szerepvállalás lehetőségét vizsgálja, akár már 2022-től, de a WEC is a egy opció. Ezt Mattia Binotto csapatfőnök jelentette ki: az F1-es költséglimit közvetett hatása lenne a Ferrari terjeszkedése, hogy ne kelljen leépítésbe kezdenie.
2019: A Spanyol Nagydíjon elmaradt az előrelépés a Ferraritól, így az olasz sajtó már temeti is a csapat idei bajnoki esélyeit. „A Ferrari egyre csak rosszabb! Mi a probléma a Scuderiánál? Ha csak egyetlen gond van, akkor az az, hogy a Ferrarit egyenesen elárasztják a problémák e pillanatban. Az autó nem jó a kanyarbejáratokon és a kanyarkijáratokon sem. Az utolsó szektorban drámaian pocsékul szerepelt, tulajdonképpen azt is mondhatjuk, viszlát, 2020-ban újra találkozunk!” – fogalmazott élesen a Corriere dello Sport.
2018: Hónapok óta téma, hogy Lewis Hamilton meghosszabbítja-e szerződését a világbajnoki címvédő istállóval. Niki Lauda most egyértelműen kijelentette, hogy megállapodtak a brit ásszal, és már csak a papírmunka van hátra. Mi a helyzet Valtteri Bottasszal? Meggyőzően teljesít eddig a tavaly kissé hullámzó finn? „Az első három versenyen gyorsabb volt, mint Lewis. Ha objektíven nézzük a dolgokat, remekül végzi a munkáját, pont úgy, mint annak idején Rosberg” - mondta Lauda.
2017: Kimi Raikkönen és Max Verstappen is Valtteri Bottast hibáztatja az első kanyarban történt hármas ütközésért, melynek következtében a Ferrari és Red Bull is kiesett. A láncreakciót kiváltó Bottas folytatni tudta, de ő sem ért célba a Spanyol Nagydíjon, melyet Lewis Hamilton nyert meg.
2016: A Mercedes informálta az FIA-t, mely csapatokat fogja ellátni motorjaival a 2017-es szezonban. A sajtó tudomása szerint a Williams, Force India és Manor számíthat következő idényben is az erőforrásokra – a sereghajtó kiscsapat azonban végül nem jutott el odáig.
2015: A Stratégiai Csoport legutóbbi találkozóján megnyitotta az utat az ügyfélautók jövőbeli engedélyezése előtt. A költségcsökkentésre vonatkozó, többek között szélcsatorna tilalmával 15-20 millió euró spóroló terveket viszont lesöpörték az asztalról.
2014: A Caterham csapata visszalépett a barcelonai teszt második napjától, miután Kamui Kobayashi annyira összetörte az autót a hármas kanyarban, hogy nem lehet időben megjavítani azt. A CT05-öst ma Robin Frijns vezethette volna.
2013: „Még ha nem is szereztünk pontot, ez kissé olyan számomra, mint egy győzelem” – nyilatkozta spanyolországi 11. helye után a Sauber újonca, Esteban Gutierrez.
2012: „Hozzá tudnék szokni az ilyen eredményekhez, szeretem. De úgy vélem, hogy nem várhatjuk azt, hogy minden egyes alkalommal így szerepelünk majd, vagy azt, hogy mostantól az élmezőnyben leszünk” – nyilatkozta a Spanyol Nagydíj után Toto Wolff. (Az osztrák akkor még a Williams vezetőségéhez tartozott, és Pastor Maldonado előző napi győzelmét ünnepelte)
2010: „Nem voltak igazi nagy meglepetések”, és „bármi megtörténhet itt, Monacóban”, mondta a csütörtöki monte-carlói szabadedzések leggyorsabbja, Robert Kubica, akit a Renault-val titkos favoritként kezeltek. (Kubica a folytatásban az időmérőt második, a futamot harmadik helyen zárta.)
2009: A Formula-3-as Litespeed csapat bejelentette, hogy Mike Gascoyne-nal megerősítve megpályázza a 2010-es rajtrács egyik helyét. A jelenlegi 10 istálló mellett jövőre 3 új érkezhet a Formula-1-be. (Végül a Litespeed el is nyerte az indulás jogát, ám maláj támogatással, s Team Lotus néven)
2008: A 2011-es szezontól kezdve 110 millió euró lehet a Formula-1 éves költségvetési sapkája, tudta meg az Autosport. A terv szerint ebbe nem tartozik majd bele a motor és a KERS ára, továbbá a marketingköltségek, s a versenyzők és csapatvezetők fizetései...
2007: A brit James Rossiter lett a Super Aguri harmadik versenyzője, jelentették be egy nappal azt követően, hogy az istálló Barcelonában megszerezte története első pontját. Rossiter két éve a Honda nevelőprogramjának tagja, s februárban tesztelhette is az anyaistálló versenygépét.
2006: Végre beteljesült, amire Fernando Alonso évek óta várt: a világbajnoki címvédő pályán aratott győzelmet, megelőzve Michael Schumachert, valamint kettejük csapattársait, Fisichellát és Massát. A pole-ból rajtoló 24 éves spanyol sztár első helye egyetlen pillanatig sem forgott veszélyben.
2004: Takuma Sato szárnyalt a Honda új, Kanadai Nagydíjra kifejlesztett motorjával a Paul Ricardon tartott teszten: a BAR japánja három tizedmásodperccel Kimi Raikkönen előtt a legjobb kört autózta.
2003: December 31-i határidőt szabott meg Luca di Montemezolo, a Ferrari elnöke a Formula-1 vezetésének. Montezemolo ultimátumának feltétele, hogy Bernie Ecclestone, az F1-et akkoriban tulajdonló bankok, valamint az autógyártók megegyezésre jussanak a sport jövőbeli tulajdonosi összetételét és pénzügyi struktúráját illetően. Amennyiben ez nem valósul meg, a gyártók a GPWC bajnoksághoz csatlakoznak, melyet 2008-tól indítanak el.
2002: Mindössze két nappal azt követően, hogy botrányos körülmények közt szerezte meg az Osztrák Nagydíj győzelmét (tegyük hozzá, nem saját, hanem csapata „hibájából”), Michael Schumacher átvehette az Év Sportolója díjat a Laureus gáláján. A német az előző két évben győztes golfozót, Tiger Woodst előzte meg a szavazáson. Valószínűleg az ausztriai események miatt fordulhatott elő, hogy Schumacher úgy döntött, nem ad sajtótájékoztatót a díjátvételt követően.
2000: Frank Williams nem tartja kizártnak, hogy Juan Pablo Montoya nem az ő csapatához, hanem a Toyota újonnan induló F1-es projektjéhez csatlakozik, ám erre csakis akkor kerülhet sor, ha a grove-iak engedélyt adnak rá, hiszen opciós joggal rendelkeznek a kolumbiaira. Erről az egészről persze csak akkor érdemes beszélni, ha a Williams úgy dönt, hogy megtartja Jenson Buttont a következő szezonra.
1999: A Brands Hatch-i pálya tulajdonosai bejelentették, hogy 2002-től Silverstone helyett ők rendezik majd a Brit Nagydíjat. Szintén mai hír, hogy a német RTL beszámolója szerint Bernie Ecclestone megvette a Paul Ricard-i pályát, s némi modernizációt követően 2002-ben átviszi oda a Francia Nagydíjat Magny-Cours-ból.
1998: Damon Hill már a következő szezont várja, mivel úgy érzi, hogy a Goodyear abroncsaival képtelen jó eredményt elérni – 1999-től viszont már minden csapat Bridgestone-okat használ majd.
1997: Sajtóhírek szerint a Sauber kész megválni az idénynyitón pontot szerző versenyzőjétől, Nicola Larinitől, akinek a helyére Gianni Morbidelli érkezhet. (Ez pontosan így is történt, a soron következő barcelonai futamon már Morbidelli vezette a 17-es rajtszámú autót, melybe később négy futam erejéig az argentin Norberto Fontana is beülhetett)