2023: Max Verstappen a sprintformátumra panaszkodik, Carlos Sainz bízik a Ferrari vezetésében, Yuki Tsunodát meglepte, hogy Franz Tost elköszönt, Antonio Perez pedig arról beszél, hogy fia, Checo még további tíz évig maradhat majd az F1-ben.
2022: Az F1-es csapat irányítása az élete, és ezen a mostani küszködés sem változtat – állítja a Mercedes első embere, Toto Wolff, aki azt is hozzátette: ki kell mondaniuk, hogy ezt most tényleg csúnyán elszúrták.
2021: Más sportágakból ismert terminológiát igyekszik meghonosítani saját területén a Formula-1 – Ross Brawn szerint a sprintkvalifikációval rendelkező nagydíjhétvégék kiemelt státuszt kaphatnak a jövőben.
2020: Miközben a Francia Nagydíj is csatlakozik a koronavírus-járvány miatt törölt futamok sorához, Chase Carey, az F1 vezérigazgatója vázolja a terveket, miszerint 15-18 futamot rendeznének meg július és december között, kezdve az európai fordulókkal, majd előbb Ázsiába, aztán Amerikába utazna a mezőny, hogy aztán végül a Közel-Keleten záruljon a szezon.
2019: Némi meglepetésre Valtteri Bottas szerezte meg a pole-t az Azerbajdzsáni Nagydíjon: ehhez nagyban hozzájárult, hogy az edzéseket a Ferrarival domináló Charles Leclerc a Q2-ben összetörte autóját.
2018: Majdnem nagy baleset történt az Azerbajdzsáni Nagydíj szabadedzésén Pierre Gasly és Kevin Magnussen között – szerencsére csak majdnem. Miután a Haas megelőzte a Toro Rossót, 340 km/h tempónál tett egy mozdulatot, amellyel a fal felé szorította: a manőver nem volt szándékos, a magyarázata az volt, hogy a versenyzők nem tudhatták, ki van épp gyors- és ki hűtőkörön.
2017: A pilóták között nagy a megosztottság a fejvédelem kérdésében, árulta el Jolyon Palmer. Nincs konszenzus: egyesek a halót preferálják, egy másik csoport a pajzsot támogatja, és vannak, akik szerint továbbra sincs szükség egyik eszközre sem, az F1 eléggé biztonságos. Ez utóbbi csoportba tartozik a Renault-pilóta is.
2016: Bár a Mercedes messze van a csapattól, a Red Bull már „a Ferrari sarkában van”, fogalmazott Christian Horner, hozzátéve: a kanadai motorfejlesztéssel „keverünk egy kis bajt az előttünk állóknak”.
2015: Maurizio Arrivabene elárulta, ő maga kérte az idei Ferrari tervezése során, hogy az autót úgy építsék meg, hogy az Kimi Raikkönen vezetési stílusának is kedvezzen. Az eredmény: az előző nagydíjon Bahreinben a finn először állt dobogóra azóta, hogy újra a Ferrarinál versenyez.
2014: Simona de Silvestro letudta első F1-es tesztjét a Sauberrel Fioranóban, egy 2012-es C31-es volánja mögött. A svácji pilótanő második tesztnapján 68 kört tett meg az autó volánja mögött, és elmondása szerint sokkal kényelmesebben érezte magát, mint első napján.
2012: Romain Grosjean szerint a Lotus képes lehet arra a szezonban, hogy futamot nyerjen, feltéve, ha a fejlesztések a megfelelő ütemben érkeznek Enstone-ból. A francia pilótát a csapat számára remekül alakult Bahreini Nagydíj tölti el reménnyel, ahol megszerezte első dobogós helyezését, csapattársa, Kimi Raikkönen pedig a 2. helyen végzett.
2011: A Team Lotus – a maláj Tony Fernandes csapata – megvásárolta a Caterham sportautómárkát. Egyelőre nincs döntés arról, átnevezik-e az F1-es istállót.
2010: Michael Schumacher csalódást keltően kezdte visszatérése első szezonját, és csak 10 pontot sikerült szereznie Nico Rosberg 50 egységével szemben. A Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn viszont úgy látja, hogy a hétszeres világbajnok még mindig elszánt, és mindent megtesz annak érdekében, hogy egyre jobb teljesítményt facsarjon ki a W01-esből
2009: A Toyota csapatelnöke, John Hewitt szerint a csapat konzervatív gumistratégiája volt az oka, hogy a Bahreini Nagydíj első és második rajtkockáját nem tudták a márka első Formula-1-es győzelmére váltani.
2008: Kimi Raikkönen vezetésével a Ferrari kettős győzelmet aratott a Spanyol Nagydíjon, míg a harmadik helyen Lewis Hamilton futott be – a verseny mégsem róluk, hanem Heikki Kovalainenről maradt emlékezetes, aki bokszkiállása előtt, vezető pozícióban, a 22. körben kapott defektet a 9-es kanyarban, és fúródott nyílegyenesen a gumifalba. A pilóta feje ki sem látszott a gumibálák alól, de a helyszínre érkező mentőcsapatok stabilizálták állapotát – a finn pedig felfelé mutatott hüvelykujjal jelezte, hogy minden rendben, de ennek ellenére mentőhelikopterrel szállították kivizsgálásra, a kórházban pedig kiderült, hogy nem esett baja.
2007: A háromszoros világbajnok Nelson Piquet nem tudja elképzelni, hogy Kimi Raikkönen év végén megveri Felipe Massát – annak ellenére, hogy három verseny után a Ferrari új igazolása áll előrébb a pontversenyben.
2006: Az Autosport értesülései szerint a Marlboro hajlandó lenne fizetni a Michael Schumacher–Kimi Raikkönen álompárosért. A hírek szerint a dohánycég még több pénzt akar a Formula-1-be önteni, hiszen más területeken egyre korlátozottabbak a reklámozás lehetőségei. (Az F1-ben is dohánytilalom lép életbe 2007-től, de nem minden országban, a Marlboro pedig névadó szponzor maradhat.)
2005: A Cosworth-motorokat használó Red Bull már négy versennyel a szezon kezdete után azon gondolkozik, hogy 2006-ban Ferrari-motorokat fognak használni. A Red Bull mérnökei hamarosan egyeztetni fognak az olasz istálló embereivel a partnerkapcsolat megszületéséről.
2004: A Ferrarinál komoly érdeklődést tanúsítanak a szezont remekül kezdő Jenson Button iránt, amit Ross Brawn szavai is megerősítettek. „Egy nap Michael vissza fog vonulni, és körül kell nézni, hogy ki lehet a legalkalmasabb a helyettesítésére. Jenson fantasztikus munkát végez, ismeri a pályákat, és tudja, hogy kell együtt dolgozni a csapatokkal” – mondta a technikai igazgató.
2003: Noha nem terveznek F1-es futamot rendezni, akár a száguldó cirkusz fogadására is alkalmas versenypályát terveznek Dubaiban, mely magában foglal gokart-, off road-, valamint motorversenyek lebonyolítására alkalmas létesítményeket is. Az aszfaltcsík tervezett befejezési ideje ez év decembere, a szervezők reményei szerint ekkor már első versenyüket is megtarthatják a pályán.
2002: Michael Schumacher szerezte meg az első rajtkockát a Spanyol Nagydíjra – a német pilóta három tizeddel múlta felül csapattársát, Rubens Barrichellót. Az edzést egy időre le kellett állítani, mert Alex Yoong Minardija a levegőbe emelkedett az utolsó kanyar rázókövén, és elveszítette első szárnyát – a malajziai pilótának nem esett baja.
2001: Utolsó útjára kísérték Milánóban Michele Alboreto korábbi F1-es pilótát, aki két nappal ezelőtt szenvedett halálos balesetet a Lausitzringen, egy Audi sportautó tesztelése közben. A temetésen számtalan korábbi pilótatárs is elbúcsúzott tehetséges olasztól, úgy mint René Arnoux, Riccardo Patrese és Thierry Boutsen.
2000: Alig hagyta el a Jordan csapatát, Mike Gascoyne már is új állást talált magának. A Benetton F1-es csapata technikai igazgatónak szerződtette a tehetséges szakembert, aki 2001-től fog beállni az enstone-iak szolgálatába.