2023: A melbourne-i nullázás ellenére nincs pánikhangulat a Ferrarinál: Fred Vasseur csapatfőnök szerint a tempó terén nagyot léptek előre a szezonkezdethez képest, Carlos Sainz pedig rámutatott, hogy bár az autó lassabb, mint a tavalyi, de neki jobban kézre áll, magabiztosabban tudja vezetni, mint a 2022-es verziót.
2022: Helmut Marko szerint hátrány a Red Bull számára, hogy a Ferrarinál egyelőre Carlos Sainz nem hozza Charles Leclerc szintjét, hiszen így a két pilóta nem tud pontokat rabolni egymástól.
2021: Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója úgy véli, egykori versenyzőjüknek, Sebastian Vettelnek egy év szabadságra kellett volna mennie az F1-ből a borzalmasan sikerült előző szezon és a Ferraritól való kirúgása után.
2020: Zak Brown, a McLaren elnök-vezérigazgatója szerint akár négy csapatot is elveszíthet a Formula-1, ha nem kezelik megfelelően a koronavírus-járványt és az általa okozott gazdasági krízist.
2019: A Williams pilótáit fellelkesítette egy régi szakember visszatérése. Az istálló tanácsadói szerepre visszahívta egykori alapítóját és technikai igazgatóját, Patrick Headet, ami George Russellt és Robert Kubicát is reménnyel töltötte el. Mindketten remélik, hogy a segítségével kimászhat a gödörből a csapat.
2018: Kisebb gödörben van a Mercedes Bahreinben, ahol az első szabadedzést Daniel Ricciardo, a másodikat pedig Kimi Raikkönen zárja az élen. A második gyakorláson ráadásul Sebastian Vettel szerzi meg a második helyet, Valtteri Bottas öt, Lewis Hamilton hat tizedmásodpercet kap Raikkönentől és arról szólnak a hírek, hogy a Ferrari az abszolút favorit.
2017: Ugyan közel két év után tudott újra futamot nyerni a Ferrari Ausztráliában, Sebastian Vettel szerint továbbra sem ők az esélyesek, még mindig a Mercedesé a legerősebb autó, több tizedmásodperces előnyben vannak Hamiltonék. Fernando Alonso közben elejti, hogy nemcsak a Honda erejével van gond a McLarennél, ennél sokkal súlyosabbak a problémák...
2016: A szezon elején mindkét Mercedesnek gondjai vannak a rajtokkal, úgyhogy a csapat bejelenti, hogy a Daimlerrel közösen extra energiát fektetnek ennek megoldásába - a probléma főleg Lewis Hamiltont érinti, Nico Rosberg simábban oldja meg a helyzetet. Közben Jean Todt szerint hetek belül közzéteszik a 2017-es szabályváltozásokat.
2015: Nem aggódnak a Mercedesnél amiatt, mert Malajziában legyőzte őket a feltámadó és a hírek szerint óriási költekezésbe kezdő Ferrari. Toto Wolff azt mondja, hogy nekik mindenük megvan, amire szükségük van, övék a legjobb autó, a legjobb pilótapáros és biztos benne, hogy továbbra is ők azok, akik a célkeresztben vannak mások számára.
2014: Bernie Ecclestone állítása szerint 2015-ben két új csapattal bővül majd az F1-es mezőny. A Haas nevezését már elfogadták, a FOM elnöke pedig egy másik projekt jóváhagyását is megerősítette, amely a sejtések szerint a Colin Kolles-féle romániai projekt lehet. Ehhez képes ma ott tartunk, hogy egyetlen csapat sem csatlakozott a szezonkezdetkor, a Haas ugyanis elhalasztotta debütálását 2016-ig, a másik nevező körül pedig elcsendesültek a dolgok.
2012: A végigdominált 2011-es év után 2012-ben egyelőre egyik futamon sem volt versenyképes a Red Bull, Malajziában pedig már pontot sem szerzett a címvédő Sebastian Vettel. A német pilóta azonban úgy érzi, hogy így is nekik állhat a zászló és kijelenti, hogy szerinte meg fogják védeni a címüket.
2011: Kimi Raikkönen megejtette első tesztjét a NASCAR-ban. Az F1-es szabadságon lévő finn Kyle Busch csapatának autóját próbálta ki a Gresham Motorsports Park félmérföldes hosszúságú oválján, ahol több mint 400 kört teljesített. „Nagyon szórakoztatónak találtam. Persze nem volt még ilyen tapasztalatom, nem tudtam mihez hasonlítani, de már nagyon várom az első versenyt” - mondta a finn, aki májusban tényleg rajthoz állt a NASCAR Truck Series és a Nationwide Series charlotte-i versenyén is.
2010: Több pilóta, köztük Michael Schumacher is megemlítette az Ausztrál Nagydíj után, hogy a délután 17 órai kezdés miatt a futam leintésekor már igencsak gyengék voltak a látási viszonyok, és a helyzeten javítani kellene a jövőben. A verseny promótere, Ron Walker szerint azonban a pilóták alaptalanul panaszkodnak: „Egyáltalán nem volt veszélyes. Nem tehetünk minden versenyző kedvére, ők csak egy rakás lusta ember, akik semmit nem tesznek a sportért - két-három kivételtől eltekintve. A legtöbben csak primadonnák, akik sohasem elégedettek.”
2009: Némi szerencsére, de saját óriási teljesítményére is szüksége volt Nick Heidfeldnek ahhoz, hogy Malajziában megszerezze a BMW idei első dobogós helyezését. Az esős időjárás során jól taktikázott a csapat, de a vezér, Mario Theissen nagyon dicséri pilótáját, amiért ilyen tökéletesen valósította meg a stratégiát.
2008: A nap, amikor két brit ütközik - Jenson Button csalódott, amiért a Bahreini Nagydíjat fel kellett adnia a David Coultharddal való baleset következtében. „Ráfordult az ideális ívre, majd amikor látta, hogy túl közel vagyok, visszakanyarodott volna, de ekkor már túl késő volt. A gondot az jelentette, hogy keresztbehajtott előttem, és már nem tudtam kellően lelassítani az autót” - mondta a Honda pilótája.
2007: Mindkét pénteki szabadedzést Felipe Massa zárja az élen a Ferrarival, igaz, a maranellóiak nem lehetnek teljesen elégedettek, mert Kimi Raikkönen motorja meghibásodott, ami még jelenthet nekik gondot. A Ferrarik mögött a Fisichella-Kovalainen (Renault) és a Rosberg-Wurz (Williams-Toyota) duó zárt, a McLarenek ezúttal csak a középmezőnybe fértek be.
2006: A GP2-es szezonra készülő Lewis Hamilton nem számít arra, hogy egyből a McLarennél kezdheti majd meg F1-es pályafutását, és a fellépést sem sürgeti. „Fiatal vagyok, és nem tudom, hogy egy vagy két évem lesz-e a GP2-ben. Az emberek szeretnének minél előbb az F1-be kerülni, de ennek akkor kell megtörténnie, amikor készen állok rá. Ha én és a McLaren úgy érezzük majd a szezon végén, hogy még nem vagyok kész, akkor nem lépek fel” - mondta a brit. Ron Dennis egyelőre azt is valószínűtlennek tartja, hogy védencét azonnal a saját csapatába ülteti majd be - mint tudjuk, 2007-ben a történet egészen máshogy alakult.
2005: A McLarennél úgy gondolják, hogy nem kell pilótát cserélniük, Pedro de la Rosa ideális megoldás addig, amíg Juan Pablo Montoya nem bevethető sérülés miatt. A spanyol legutóbb az ötödik helyet szerezte meg beugróként és a csapatnál elégedettek vele, úgy fest, hogy élni tud a kapott lehetőséggel.
2004: Mark Webbernek bocsánatot kellett kérnie Fernando Alonsótól, amiért a spanyol szerint féktesztelte őt a Bahreini Nagydíjon. A Jaguar pilótája elmondása szerint téves információkat kapott a kormánya kijelzőjén - először azt hitte, hogy Jarno Trulli van mögötte, aki lekörözni készül őt, ezért fékezett a Renault előtt. Ehelyett Alonso érkezett a másik autóval, aki versenyben volt vele, és akit váratlanul ért az ausztrál furcsa mozdulata. „Fernando azt gondolhatta, hogy tényleg ki akarok tolni vele. Viszont egyidejűleg különféle információkat kaptam. Kék zászlót is lengettek, miközben a csapat azt kiabálta a fülembe, hogy pozícióért harcolok. Utólag elnézést kértem tőle” - mondta Webber.
2003: Rengeteg balesetet hoz a hétvégi Brazil Nagydíj, Fernando Alonso kórházba is kerül egy komoly csattanás után, Michael Schumacher is baleset miatt adta fel a futamot idő előtt és a győzelemért járó pontokat végül Kimi Raikkönen szerezte meg a McLaren-Mercedesszel. A futam már egyébként is a biztonsági autó mögül indult, méghozzá késve, de ez sem volt elég...
2002: Ismét saját tesztpályáján gyakorol év közben a Ferrari, Michael Schumacher két napot dolgozott a 2001-es autóval, majd a 2002-est is bemelegítette a San Marinóban megrendezésre kerülő következő futam előtt. Érdekesség, hogy az egész teszt esős gumikon zajlott és Schumacher a rajtokat, valamint a boksztkiállásokat is gyakorolta.
2001: Felmerült annak lehetősége, hogy az autógyártók kiszállnak az F1-ből és egy külön sorozatot hoznak létre, hogy több beleszólásuk legyen a szabályokba és a pénzek elosztásába. A „nagy ötösként” emlegetett csoportba a Ferrari, a Mercedes, a Renault, a BMW és a Ford tartozik. Bernie Ecclestone persze nincs elragadtatva, és máris olyan ígéreteket tett, amelyekkel kapcsolatban ma már kérdéses, hogy betartotta-e őket. „30 évembe telt felépíteni a Formula-1-et a mai formájában, és mindössze 6 hónap alatt lerombolhatják. Az érdekeltek azonban biztosítottak engem arról, hogy a közvetítések világszerte élőben és ingyenesen elérhetőek lesznek, és csak olyan országokban rendezünk versenyeket, amelyekhez a csapatoknak is érdekük fűződik.”