2023: A csapatfőnökök elfogadták: megváltoztatják a sprintes hétvégék formátumát. Az Ausztrál Nagydíj előtt jelent meg a sajtóban, miszerint az idei hat versenyhétvégén, ahol szombati sprintet rendeznek, külön időmérőt tartanának a sprint, és külön kvalifikációt a nagydíj számára – de akkor még csak pletykaként számolhattunk be a tervezetről. A csapatfőnökök vasárnap délelőtt találkoztak Melbourne-ben, ahol egyöntetű döntést hoztak arról, hogy a sprintes hétvégék pénteki időmérő edzése innentől kezdve a vasárnapi nagydíj rajtsorrendjét határozza meg, míg a korábbi szombati második szabadedzés helyére beiktatnak egy második, a sprintre vonatkozó kvalifikációt. Ez a korábbi felvetésekkel ellentétben a hagyományos rendszerben, azaz három szakaszra osztva zajlik majd – esetlegesen rövidebb szakaszokkal.
2022: Max Verstappen meghosszabbított Red Bull-szerződése hét szezont ölel fel, de van benne teljesítményalapú kilépési záradék – ezt a részletet Helmut Marko árulta el.
2021: Két F1-es világbajnok, Lewis Hamilton és Nico Rosberg csapata, az X44 és Rosberg X Racing diktálja a tempót az újonnan elinduló sorozat, az Extreme-E legelső hétvégéjének nyitónapján Szaúd-Arábiában.
2020: A hírek szerint Sebastian Vettel, Charles Leclerc és Lewis Hamilton is lemond fizetése egy részéről, hogy segítse csapatát a koronavírus miatt kialakult gazdasági helyzetben. Ugyanezen okból a 175 millió dollárra tervezett költséghatárt is alacsonyabban húznák meg, egy másik sajtóhír pedig arról szól, több évre leállíthatják a motorfejlesztéseket.
2019: Charles Leclerc bizalmat szavazott a Ferrarinak, miután a Bahreini Nagydíjon egy műszaki hiba fosztotta meg őt a győzelemtől. A pilóta biztos benne, hogy az autója a későbbiekben nem fog még egyszer ilyen hibát produkálni.
2018: Korábbi Ferrari-szakember a Saubernél: Jan Monchaux az új aerodinamikai igazgató, aki korábban a Toyotát, Scuderiát és Audit erősítette.
2017: Pascal Wehrlein, aki hátsérülése miatt kihagyta Melbourne-t, a Kínai Nagydíjtól is visszalépett. Újra Antonio Giovinazzi ül a Sauberbe.
2016: Kimi Raikkönen meg is nyerhette volna a Bahreini Nagydíjat, ha jobban rajtol és nem esik vissza negyedikről a hetedik helyre, mondta Maurizio Arrivabene, hangsúlyozva a „talán” szót. A finn másodikként zárta a mai futamot Nico Rosberg mögött.
2015: Nagy a Williams tempóhátránya versenykörülmények között, panaszkodott Valtteri Bottas – az előző év végére Mercedes legközelebbi kihívójának bizonyuló csapat a múlt heti Malajziai Nagydíjat negyedik-ötödik pozícióban zárta, egy perccel a nyertes Sebestian Vettel mögött.
2014: A sepangi futam után Sergio Perez „unalmasnak” nevezte a Formula-1 új korszakát. „A Mercedes dominált, a középmezőnyben meg semmi nem történt” - ecsetelte a maláj futamot a mexikói, aki szerint a Pirelli gumijai sem járulnak hozzá az izgalmakhoz, hiszen amellett, hogy túl kemények, mégis gyorsan kopnak. A pilóta bízik abban, hogy Bahreinben izgalmasabb versenyt láthatunk.
2013: Eric Boullier csapatfőnök szerint csalóka volt a Malajziai Nagydíj eredménye, ahol az Ausztráliában nyertes Lotus csak hatodik-hetedik pozícióban végzett. „Nem gondolom, hogy teljesen tükrözte volna a valóságot. Nem mutatkozott meg a potenciálunk ezen a versenyen, ennél sokkal jobb eredmény várható tőlünk normál körülmények között” – mondta a francia.
2012: Rubens Barrichello tanácsot adott honfitársának, Felipe Massának, aki az elmúlt két évben mintha már nem önmaga lett volna, hiszen folyamatosan alulmaradt Fernando Alonsóval szemben. „Nem a sebességével van gond, ez olyan dolog, amit magának kell megoldania. Be kell csuknia a szemét, és emlékeztetnie magát, hogy azért csinálja ezt, mert szereti. Én is ugyanezt tettem azokban az időkben, amikor kicsit elveszettnek éreztem magam” - árulta el az F1-től frissen visszavonult Barrichello.
2011: Egyre valószínűbb, hogy a Red Bull használni fogja a KERS-t Malajziában. A fékenergiát visszanyerő rendszert megbízhatósági aggályok miatt Ausztráliában kiszerelték az autóból, de Sebastian Vettel így is megnyerte az időmérőt és nagydíjat.
2010: Az időmérő, amelynek első szakaszában mindkét Ferrari és mindkét McLaren kiesett. Az eső felkavarta a Maláj Nagydíj kvalifikációját, a Q1-ben többen is rosszul taktikáztak a gumikkal és az időzítéssel. A Ferrarik és a McLarenek is többször hibáztak a gyorsköreiken, így Alonso, Hamilton és Massa sorrendben a 19., 20. és 21. helyet szerezték csak meg. Button ugyan épphogy megfutotta a továbbjutáshoz szükséges időt, ám a levezetőkörében kicsúszott, a kavicságyban ragadt, így valójában számára is itt ért véget a kvalifikáció.
2009: Fernando Alonso odaszúrt a McLarennek, amely csapat körül újabb botrányt váltott ki az Ausztrál Nagydíjon kirobbant „hazugságügy”, amikor a wokingiak szándékosan valótlant állítottak a versenybírók előtt. „Ez az egész 2007-re emlékeztetett. Nem ez az első alkalom, hogy a versenybírók előtt volt jelenésük, és nem ez az első alkalom, hogy hazudtak nekik. Előbb-utóbb muszáj lesz őket megbüntetni” - mondta a spanyol, akinek a 2007-s Magyar Nagydíj sérelmeit juttatta eszébe az eset.
2008: Michael Schumacher tevékenységén felbuzdulva Kimi Raikkönen azt mondja, ő is szívesen kipróbálná a jövőben a MotoGP versenygépeit. Schumacher a Ducati világbajnoki motorját tesztelte nemrég, emellett pedig kisebb versenyeken is rajthoz állt, azaz visszavonulása után sem tudott megválni a sebességtől. „Én sohasem próbáltam még velük pályán menni” - mondja Raikkönen. „Persze gyakran motokrosszozok, ami sokkal megszokottabb számomra. De mindenképp szeretnék majd egyszer kipróbálni egy MotoGP gépet is.”
2007: Nick Heidfeld véleményt mondott arról, hogy az FIA trükközést gyanítva szigorít a padlólemezekre vonatkozó ellenőrzésen: a német szerint sem csapatát, a BMW-t nem fogja hátrányosan érinteni, és abban is biztos, hogy a Ferrari sem veszít majd emiatt előnyéből.
2006: Több csapat is a Toro Rosso kizárása mellett kardoskodik a szezon harmadik futama után. Erre az évre a sport áttért a V8-as motorok használatára, kivéve a Toro Rossót, amely istállónak engedélyezték a lefojtott V10-eseket. Ezt még a Minardi kérvényezte az előző szezon során az alacsonyabb kiadások, és a saját fennmaradása érdekében, a tél folyamán azonban a Red Bull megvásárolta a csapatot, amelynek tempója Melbourne-ben megijesztette a mezőny hátsó felének tagjait. Vitantonio Liuzzi a versenyen Michael Schumachert is megelőzte, Scott Speed pedig pontszerző helyen ért célba, mielőtt büntetést kapott volna egy szabálytalanságért.
2005: Fernando Alonso vasárnap reggel megszerezte a pole-pozíciót, délután pedig megnyerte a Bahreini Nagydíjat. Ez történelmi győzelem volt a Renault számára: a gyár először nyert zsinórban harmadszor és motorja 100. elsőségét szerezte. Eközben Michael Schumacher 2001 óta először estt ki műszaki hiba miatt.
2004: Taktikázik Kimi Raikkönen és a McLaren Bahreinben: mivel a pilótára motorcsere miatt 10 helyes rajtbüntetés várt volna, inkább részt sem vettek a kvalifikáción, vállalva az utolsó rajtkockát új abroncsokért és több üzemanyagért cserébe. Az első Bahreini Nagydíj pole-pozícióját Michael Schumacher szerezte meg.
2003: Kimi Raikkönen pár napja Malajziában első F1-es futamát nyerte, de Nick Heidfeldet ez nem nyűgözte le túlságosan, hiszen továbbra is úgy érzi, hogy neki kellene a McLarenben ülnie. „Jó, hogy Kimi megszerezte az első győzelmét, de én gyorsabb voltam nála az időmérőn és a versenyen is, amikor csapattársak voltunk. Tudom, hogy képes vagyok jó munkát végezni, és továbbra is az a célom, hogy megnyerjem a világbajnokságot” - nyilatkozta a német.
2002: Schumacher sajnálja Barrichellót. A Ferrarinál még a Brazil Nagydíjon is csak a német kapta meg az új, F2002-es modellt, míg csapattársának az előző évi autót kellett használnia hazai futamán, ráadásul zsinórban harmadik versenyét sem tudta befejezni. „Igazán sajnálom Rubenst, nem is tudom, hogy mit mondjak” - tanúsított együttérzést Schumacher.
2000: Kikerülhet a Brazil Nagydíj a versenynaptárból, figyelmeztette a szervezőket Max Mosley, az FIA elnöke. Az idei versenyen számos biztonsági probléma felmerült, köztük a rosszul felszerelt reklámtáblák – egyik eltalálta Jean Alesit – és a rázós pálya.