2023: Max Vertappen szerezte meg a Bahreini Nagydíj pole-pozícióját, a szorosnak várt időmérő végén a világbajnok tudta összerakni a leggyorsabb kört. Charles Leclerc a Ferrari taktikáját okolja és szerinte bennük lehetett volna az első rajtkocka, Lewis Hamilton pedig arról beszél, hogy a futamra állította az autóját, emiatt maradt le a kvalifikáción. Az Aston Martin tempója viszont valósnak tűnik, Fernando Alonso az ötödik helyet szerzi meg.
2022: Előírta az FIA, mit nem tehetnek az orosz versenyzők. Egy nyilatkozatot kell kitölteniük, amelyben többek között vállalják, hogy nem tüntetnek fel nemzeti szimbólumokat, nem éneklik himnuszukat és nem támogatják Oroszországot az ukrajnában zajló háborúban.
2021: A Haas megmutatta 2021-es versenygépét, amely az új főszponzor révén orosz színeket kapott, miközben Sebastian Vettel silverstone-i bejáratás során első köreit teljesítette az Aston Martinnal.
2020: Jogi lépésekre készülnek a csapatok az FIA és a Ferrari ellen, miután a két fél titkos alkut kötött egymással. Az FIA hónapokon keresztül vizsgálta a csalással gyanúsított Ferrari 2019-es erőforrását, ám ennek eredményét nem adták közre a csapatok számára. Erre reagálva a rivális csapatok közös levélben tudatták az FIA-val és az F1-gyel, hogy az ügy tisztázása érdekében akár bírósághoz is fordulhatnak.
2019: Többet motorozna Lewis Hamilton. A brit világbajnok korábban Jerezben kipróbálhatta a Yamaha WSBK-ban használt technikáját, de a tervei szerint nem ez volt az utolsó alkalom, hogy versenymotoron ült. Saját bevallása szerint imádja a kétkerekűeket, ezért is látogat el a MotoGP közeledő katari szezonnyitójára.
2018: "Csúnya, kínos, idegesítő" - ezekkel a szavakkal jellemzi az autókra felszerelt halót Kevin Magnussen, a Haas dán pilótája. Magnussen szerint sokkal nehezebb beszállni, kiszállni, a kormányt betenni-kivenni, illetve zavaró is az irányváltások közben, főleg a sikánoknál - csak abban ért egyet a halót támogató kollégáival, hogy a kanyar közben nincs jelentősége.
2017: Valtteri Bottas arra hívja fel a figyelmet, hogy az új F1-es autók szeles időben elég trükkösek lehetnek majd. A Mercedeshez frissen átigazolt finn pilóta úgy véli, hogy az új aerodinamikai szabályok miatt sokkal érzékenyebbek az autók ilyen helyzetben és emiatt érhetik meglepetések majd a versenyzőket, több, ilyen jellegű hibára, akár balesetre számít.
2016: Az FIA rábólint a derült égből villámcsapásként érkező új időmérős formátumra, amely értelmében folyamatosan esnek majd ki az autók - kilencven másodpercenként kiszáll valaki a "buliból". A cél az, hogy sokan legyenek a pályán és folyamatos legyen az akció, hogy odaszegezze a nézőket a tv-képernyők elé.
2015: A Manor bejelenti, hogy a komoly problémák ellenére ott lesz a melbourne-i rajtrácson - ez egészen eddig kérdéses volt, mert a csapat nem készült el az autóval. Most viszont hivatalossá válik, hogy a töréstesztek zajlanak és elkészülnek időben ahhoz, hogy a technika megérkezett Ausztráliába - igaz, a teljesítményről nem esik sok szó...
2014: A Williams szerint a megbízható, kiegyensúlyozott teljesítmény lesz az aktuális szezon kulcsa. Bármi is volt az, nyitotta a zárat, a grove-i istálló ugyanis összesen hat dobogós helyet szerzett az év során, és a 2013-as konstruktőri 9. helyet egy 3. helyre cserélte úgy, hogy a tempót tekintve a Mercedes legnagyobb ellenfele volt.
2013: Fernando Alonso figyelmezteti a riválisokat, élete formájában érzi magát, és készen áll arra, hogy az előző évi remeklését és év végi 2. helyezését túlszárnyalja a Ferrarival. Ez nem sikerült, hiszen bár a 2. helyet sikerült megismételni, ám a Ferrari lemaradása jócskán megnőtt a Red Bullhoz képest.
2012: Kimi Raikkönen (Lotus) zárta az élen a barcelonai kollektív teszt utolsó napját, megelőzve Fernando Alonsót (Ferrari) és Bruno Sennát (Williams). Érdekesség, hogy a később az az évi vb-címet besöprő Sebastian Vettel ezt a tesztnapot sereghajtóként zárta a Red Bull-lal.
2011: Mark Webber éles kritikával illette Bernie Ecclestone azon tervét, miszerint műesővel, azaz a pályák mesterséges fellocsolásával kellene új színt és plusz izgalmakat csempészni az F1-es versenyekbe. Hál’Istennek később Ecclestone is jobb belátásra tért, és elvetette őrült ötletét.
2010: Lewis Hamilton úgy nyilatkozott, élete eddigi legkülönlegesebb élménye lesz Michael Schumacherrel egy mezőnyben versenyezni. Ugyanezen a napon ugyanő azt is elismerte, hogy 2007-ben rosszul kezelte Fernando Alonsót mint kétszeres világbajnok csapattársat, és ő is felelős volt a McLarennél házon belül kialakult feszült légkörért.
2009: Fernando Alonso (Renault) az élre röpítette a Renault-t a jerezi kollektív teszt negyedik napján, a spanyol mögött Kimi Raikkönen (Ferrari), Nick Heidfeld (BMW Sauber) volt az élmezőny további sorrendje. Az az évi világbajnok Brawn GP erről a tesztről még ugyebár hiányoztak.
2008: Lewis Hamilton (McLaren) hadat üzen a regnáló világbajnok Kimi Raikkönent (Ferrari), legalábbis nyilatkozatában egyértelművé teszi a finn számára, hogy idén minden követ meg fog mozgatni annak érdekében, hogy megszerezze élete első vb-címét. Sikerült is neki.
2007: A Honda gyári csapata egy átfogó fejlesztéscsomaggal készül a Maláj Nagydíjra, miután kénytelenek voltak belátni, hogy az évi versenygépük csalódást keltő teljesítményt nyújtott a szezon első versenyein Jenson Button és Rubens Barrichello alatt.
2005: Flavio Briatore, a Renault csapatfőnöke csitítani igyekszik azokat a hangokat, amik szerint csapata lehet az az évi világbajnoki cím fő esélyese, és nyilatkozatában egy párhuzammal élve Dávid és Góliát bibliai küzdelmét hozza fel példaként, amelyben most ők testesítik meg a parittyával harcba induló Dávid, míg a Ferrari a hatalmas Góliát alakját. Aki ismeri a történetet, az ugyanakkor tudja, hogy az Dávid győzelmével zárult. Ennek megfelelően a Renault is behúzta a vb-címet Fernando Alonso révén.
2004: Juan Pablo Montoya fogta magát és kisétált a Williams egyik főszponzora, az Allianz által szervezett sajtótájékoztatóról, miután az egyik újságíró állítása szerint provokatív és amatőr kérdéseket tett fel neki. A kolumbiai nem bánta meg tettét, úgy érezte, helyesen cselekedett.
2003: Az ekkor ötszörös világbajnok Michael Schumacher nyilatkozatában úgy fogalmaz, nem az motiválja, hogy minden idők legeredményesebb F1-es versenyzője legyen, egyszerűen csak imád versenyezni és nyerni, ez számára a fő hajtóerő.
2002: Michael Schumacher arról beszél, hogy nagyon élvezte a Juan Pablo Montoya ellen vívott párharcot, amelyből győztesként kikerülve megnyerte a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjat.
2001: Fernando Alonso elhallgattatta azokat a kritikusokat, akik szerint túl korai volt még őt 19 évesen bedobni a mélyvízbe, F1-es debütáló versenyén ugyanis épségben célba hozta a Minardit a 12. helyen, a Benetton-Renault pilótáját, Giancarlo Fisichellát is megelőzve. Kimi Raikkönen ugyanezen a napon pontszerzéssel mutatkozott be az F1-ben, ő a Sauber versenygépével szelte át a célvonalat a 6. helyen. Rajtuk kívül Juan-Pablo Montoya és Enrique Bernoldi is ezen a napon debütált az F1-ben, de ők mind a ketten kiestek Melbourne-ben.