2023: A 2009-es F1-es világbajnok, Jenson Button különleges Le Mans-i projektben indul: a különleges projektnek fenntartott 56-os garázst idén egy átalakított Chevrolet Camaro NASCAR-autó kapja meg, melyet Button, a hétszeres NASCAR Cup-bajnok Jimmie Johnson és a DTM-et, valamint 24 órást is nyerő Mike Rockenfeller vezet.
2022: Sürgős ülést hívott össze a Motorsport Világtanács. A téma a 2022-es F1-es szezon lesz - annak megoldásra váró problémáival a középpontban, hiszen jó néhány dolog tisztázásra vár, így például az, hogy hatvan vagy kilencven percesek legyenek a szabadedzések, vagy hogy a mostanában középpontba kerülő sprintek sorsával mi történjen.
2021: A sportágba visszatérő Fernando Alonso éles hangot üt meg Lewis Hamiltonnal kapcsolatban. Mint mondja, Hamilton sokkal többel tartozik a Mercedesnek, mint fordítva, mert George Russell példája is mutatja, hogy öt nap alatt valaki utolsóból első lehet a megfelelő autóval. "Nem kellett hozzá sem isteni érintés, sem tibeti meditálás, vagy egyéb más hülyeség. Csak annyi kellett, hogy beülhessen a Mercedesbe" - tette hozzá.
2020: A Red Bull és a Renault korábbi szakembereivel erősítette csapatát a Williams. A grove-i gárdánál folytatódik a belső átszervezés, ami azzal kezdődött, hogy elengedték a katasztrofálisan alakult 2019-es szezonért felelősségre vont technikai igazgatójukat, Paddy Lowe-t.
2019: Komplett Formula-1-es tesztprogram vár a szezon során Nyikita Mazepinre, ráadásul nem akármelyik csapattal, hanem a Mercedesszel. A Formula-2-ben idén debütáló orosz 12 privát tesztnapon vesz részt a 2017-es W08-cal, a helyszínen pedig Esteban Ocon fogja segíteni.
2018: Műszaki hibák, elsősorban fékproblémák sorozata miatt nem végződött eredményesen Fernando Alonso debütálása a daytonai 24 óráson, a spanyol az abszolút értékelés 38. helyén végzett a United Autosports versenygépével két csapattársa, Lando Norris és Phil Hanson oldalán.
2016: Sajtóinformációk szerint az előzetes bejelentéssel ellentétben mégsem Pastor Maldonado, hanem a mezőnybe visszatérő Kevin Magnussen lesz a gyári Renault pilótája. A francia márka és a venezuelai szponzora, a PDVSA közötti tárgyalások a jelek szerint bedőltek.
2015: Daniel Ricciardo is az 1000 lóerős tábor híve: „Úgy gondolom, minden pilóta valamennyi kategóriában szeretne 50 km/h-val gyorsabb lenni” – szögezte le az ausztrál. A 2014-es szabályváltozásokkal számottevően lassult az F1 tempója, a hibrid erőforrások teljesítményét 750 lóerőre becsülik.
2014: Elkezdődött az előszezon első tesztje Jerezben, bemutatkoztak az új generációs, hibrid autók – sok problémával. A napot a Ferrarihoz visszatérő Kimi Raikkönen zárta az első helyen, és 31 megtett körével messze ő volt a legeredményesebb. Hat autó jutott mért körig, még két csapat járt a pályán, a McLaren viszont elektronikai és hidraulikai gondok miatt a bokszot sem hagyta el, a Marussia pedig Angliában maradt, mert problémákat fedezett fel autójával. Lewis Hamilton úgy teljesített második időt, hogy összetörte az új Mercedest.
2013: Bemutatkozott a Lotus idei versenygépe, az E21, melyet Kimi Raikkönen és Romain Grosjean vezetnek majd. A csapat új harmadik számú pilótát is bemutatott Davide Valsecchi személyében.
2011: A Ferrarinak nem volt elég saját szélcsatornája új autója, az F150 fejlesztéséhez – amely ma debütált be a nagyközönség előtt –, ezért a Toyota kölni létesítményét is használta.
2010: Az előző szezon második felét súlyos balesete miatt kihagyó Felipe Massa magabiztos: úgy gondolja, fel tudja venni a versenyt az új jövevénnyel, Fernando Alonsóval. Erről az F10 bemutatóján beszélt, melytől a csapat világbajnoki sikert vár.
2009: Bár nemhogy az idénykezdet, még a tesztelés is messze, több csapat már az FIA-hoz fordult a szabályok tisztázása végett. A középpontban a Williams és a Toyota gyanú szerint megengedett 175 mm-nél magasabb diffúzora áll.
2008: Jelentősen megnő a Formula-1-es szuperlicensz ára a szezontól fogva. Korábban 1725 euró volt a versenyzői jogosítvány alapdíja, plusz 456 az előző évben szerzett minden pont után. Most 10 000 euró az alap, plusz 2000 pontonként. Lewis Hamilton esete a leglátványosabb: újoncként 2007-ben 1725 euró illetéket kellett fizetnie az FIA-nak, bajnoki második helye után 228 000 eurót kell kiadnia, hogy idén is rajthoz állhasson.
2006: Habár Takuma Sato a 11.-ként érkező csapat, a Super Aguri tagja a kezdetektől, még nem vehető készpénznek, hogy ő lesz az istálló egyik versenyzője.
2005: Az FIA és a csapatok megbeszélést tűztek ki a mai napra Londonba a sport hosszú távú jövőjével és a szabályváltozásokkal napirenden, de a tíz istállóból csak a Ferrari jelent meg – Jean Todt és Ross Brawn így is két órán át tárgyaltak Max Mosley-val, a nemzetközi szövetség elnökével. A rivális csapatok úgy érzik, az FIA a Ferrarinak kedvez.
2004: Száguld az F1 Valenciában, délelőtt Michael Schumacher, délután Juan Pablo Montoya döntötte meg a pályacsúcsot. Az új mérce 1:09,318.
2003: Kilenc évvel a tragédia után újra megnyitották az Ayrton Senna halálát követő bírósági ügy aktáit, miután megállapították, hogy hibák történtek az eredeti eljárás során. Patrick Headet és Adrian Newey-t gondatlanságból okozott emberöléssel vádolták, de 1999-ben felmentették őket. A Williams ügyvédje határozottan állítja, hogy az ítélet most sem lesz különböző.
2002: A 25 éves ausztrál újonc, Mark Webber lesz a Minardi pilótája a szezon folyamán.
2001: Állítólag öt évre szóló, 150 millió dollár értékű szerződést kínál a Ferrari Michael Schumachernek. Ennek értelmében évi fizetése 25-ről 30 millió dollárra emelkedne.
2000: Tesztel a Formula-1 Európa különböző helyszínein: a McLaren, a Sauber és a Williams Barcelonában, a Jaguar és a BAR Silverstone-ban, a Minardi pedig Fioranóban.