2023: Bemutatták az új Aston Martint, az AMR23-ast, melyről Dan Fallows technikai igazgató azt mondta, hogy szinte teljes egészében, 95 százalékban megújult az autó a 2022-eshez képest, ugyanis igyekeztek merész és agresszív hozzáállást felvenni a tervezés során. Fernando Alonso úgy érzi, futamot is nyerhet az autóval.
2022: Lance Stroll hatodik szezonját kezdi már a Formula-1-ben, de még mindig igen fiatal. Bár sosem volt titok, hogy nagyon is fizetős pilóta, annyira bízik istállójában, hogy élcsapat kedvéért sem menne el.
2021: Bár a Mercedes F1-es gépét még be sem mutatták, a csapat már versenyzik: az Amerika-kupában áll rajthoz vitorlás különítményük.
2020: A McLaren folytatta az autóbemutatók sorát: a Wokingban tartott eseményen Carlos Sainz és Lando Norris rántotta le a leplet az MCL35-re keresztelt versenygépről.
2019: Sötétlila-piros álcafestéssel bemutatkozott az új RB15, az első Honda-motoros Red Bull, amely első köreit is megtette Silverstone-ban. A kezdeti benyomás pozitív volt Max Verstappen számára: „Az első etap után mosolyogtam, örülök az autó viselkedésének, plusz a motor is nagyon pozitív volt.”
2018: Zajlanak a fejvédő halo terheléses tesztjei az F1-es csapatoknál. James Allison a Mercedestől arról beszélt, a struktúrának egy londoni emeletes busz súlyát kell kibírnia, a mclarenes Matt Morris pedig ijesztőnek nevezte a statikus kísérleteket az óriási terheléspróbákkal.
2017: Nico Rosberg arról nyilatkozott, Valtteri Bottas megkérte őt, ezért el fog beszélgetni az őt Mercedesnél váltó finnel. Hozzátette, nem fog titkokat elárulni Lewis Hamiltonról, csak az igazolás beilleszkedését segíti a csapathoz.
2015: Az FIA gesztust tett, hogy segítse a csődből visszakapaszkodó Manort: egyelőre nem adja ki a 2015-ös nevezési listát, amíg a kiscsapat nem véglegesíti terveit. A Manor erőfeszítéseit hátráltatta, hogy a Force India megvétózta az engedményt, mely szerint a csapat módosított tavalyi autóval kezdhette volna a szezont.
2014: Amiről hónapok óta beszéltek már, végül megerősítést nyert: a Martini a Williams oldalán visszatér a Formula-1-be, ami nagyon sokat javít az évek anyagi gondokkal küzdő grove-i istálló helyzetén.
2013: A Marussiától távozó – DTM-be, BMW-hez igazoló – Timo Glock szenvedést jósol excsapatának, amely két újonccal, Max Chiltonnal és Luiz Raziával készül a szezonra. Glockkal azért bontották fel a szerződést egy évvel annak lejárta előtt, mert két nagy pénzt szállító versenyzőre volt szükségük – ezt a csapatot három éven át szolgáló, nehézségeket jól ismerő német megérti.
2012: Bár egyes hírek arról szólnak, hogy a Caterham szívesebben látná Vitalij Petrovot Heikki Kovalainen csapattársaként, Jarno Trulli biztos benne, hogy megtarthatja helyét a leafieldi kiscsapatnál.
2011: Bruno Senna elmondása szerint megérti a Renault döntését, hogy egy tapasztaltabb versenyzővel akarják helyettesíteni a sérült Robert Kubicát. A befutó szinte bizonyosan Nick Heidfeld lesz.
2010: A visszatérő Michael Schumacher szerint négy csapatot számlál az élmezőny: a Ferrari, a McLaren, a Red Bull és a Mercedes együttesét sorolja oda, de a Sauber és a Renault tempóját is figyelemreméltónak tartja.
2009: A Red Bull neves tervezője, Adrian Newey elhintette: a nem olyan távoli jövőben részlegesen kivonhatja magát a Formula-1-ből, tanácsadói jellegű szerepbe léphet vissza. Nem tetszik neki, hogy az új szabályok – amelyek egyrészről kihívás elé állítják a mérnököket és esélyt adnak a csapatnak a kiugrásra – nagyon megkötik a kezét.
2008: A Toyota olasz versenyzője, Jarno Trulli teljesen kizártnak tartja még azt is, hogy akár csak dobogós helyeket szerezzen csapata a szezonban. „Talán van esély arra, hogy közelebb kerüljünk a Renault-hoz, a BMW-hez és a Williamshez, de ennél többre képtelenek vagyunk” – mondta.
2007: A Toro Rosso megerősítette, hogy szerződést hosszabbít Vitantonio Liuzzival, a másik autó sorsa viszont továbbra is nyitott. Gerhard Berger leszögezte, hogy a tavaly bemutatkozó Scott Speed a legnagyobb esélyes, de végső döntésre még nem került sor.
2006: Bernie Ecclestone úgy véli, hogy az átigazolási piacot az határozza majd meg, hogy Michael Schumacher valóban szerződést hosszabbít-e a Ferrarival. Az F1 első embere szerint Kimi Raikkönen pótolhatja a németet, ha távozik, ellenkező esetben a finn a Renault-hoz is szerződhet, ha nem akar Alonso csapattársa lenni.
2005: Egyetlen verseny, a Brit Nagydíj nem állt be Bernie Ecclestone mögé. Miközben a csapatok a szakadár széria, a GPWC létrehozásán ügyködnek, 16 promóter hűségéről biztosította az F1 urát, egy még nem foglalt állást – de ugyancsak Ecclestone-párti –, csak a silverstone-i szervezők tagadták meg, hogy elköteleződjenek a Formula-1-es naptár mellett.
2004: Az utolsó szabad hely is elkelt a 2004-es rajtrácson, miután a Jordan bejelentette, hogy a korábbi gokartvilágbajnok Giorgio Pantano lesz Nick Heidfeld csapattársa. Az olasz azt követően került képbe, hogy a múlt héten megszakadtak a tárgyalások Jos Verstappennel.
2003: Max Mosley figyelmeztette a sportágat, hogy komoly következményekkel járhat, ha 10 alá csökken a csapatok létszáma, így feltétlenül meg kell előzni, hogy további csapatok összeomoljanak, mint a Prosttal és az Arrowsszal történt.
2002: Eddie Jordan úgy véli, hogy a múlt hónapban csődbe ment Prost istálló sokkal jobb helyzetben lehetett volna, hogy ha nem ragaszkodik a franciaországi székhelyhez – az ír csapatvezető szerint Nagy-Britannia sokkal alkalmasabb helyszín egy csapat működtetésére.
2001: Brazil sajtóértesülések szerint a tavaly első futamgyőzelmét szerző Rubens Barrichello és kedvese, Silvana gyermeket várnak – a legifjabb Barrichello nyár végén-ősz elején érkezhet meg.
2000: Giancarlo Minardi egy sajtótájékoztatón elárulta, hogy Gaston Mazzacane lesz Marc Gene csapattársa a faenzai kiscsapatnál. A másik két esélyes a brazil Max Wilson és a szintén argentin Norberto Fontana volt. Utóbbi egyébként gyorsabb volt a teszteken, de gyengébb anyagi háttérrel rendelkezik honfitársánál.