Persze ez csak szabadedzés de elég jól mutat 164 ezreden belül az első négy helyezett...
De hogy ennek mi lesz az eredménye, az már csak a következő élő közvetítésünkből derül ki, melyet egy szusszanásnyi szünet után kezdünk meg, valamivel az időmérő kezdete előtt. Jó étvágyat az ebédhez, köszönjük a figyelmet!
Hamilton és szerelője a stewardokhoz tart a veszélyes kiengedés miatt.
Közben fél szemmel tekintsünk Spára: a Lamborghini Blancpain Super Trofeo versenyén 15 másodperc kellett ahhoz, hogy eluralkodjon a káosz...
Egy visszajátszáson pedig láthattuk, mennyire veszélyes átmenni a kerékvetők "hurkáin": Vettel lifegő első szárnnyal érkezett vissza a bokszba.
Itt az eredmény, ebből akár szoros időmérő is lehet.
Vége a szabadedzésnek, hozzuk a végeredményt.
Hú, Haryanto nagyon rosszkor lassított le, alaposan megzavarta Hamiltont!
Itt a vége, 164 ezreden belül Rosberg, Hamilton, Ricciardo és Raikkönen.
Rosberg befejezte mára, Hamilton sem éles kört fut - lehet, hogy ez a végeredmény?
Jön Hamilton egy szett használt szuperlágyon.
A 22. körét futó Wehrlein javít, de így is elmarad 1 századdal Haryantótól - aki talán utolsó versenyét futja...
Harmadik, egy tizeden belül Rosberghez képest!
Lila második szektor az ausztrálnál!
Ricciardo kiment a szuperlágyakon, a lágyon futott ideje ígéretes volt.
Magnussen számára is idő előtt véget ért az edzés: a Renault szerint némi igazításra szorul az autó.
Alonso nagyot küzdött a McLarennel, de bent van az első tíz közt.
Kezdődnek az időmérő-szimulációk, itt még jó pár igen erős kört láthatunk majd.
Hoppácska, Raikkönen előreugrott a harmadik helyre!
Gyorshír a Finn Raliról: a beugró Craig Breen 14. szakaszon futott idejét kiigazították, ezzel előreugrott a harmadik helyre!
Vettel időközben lenyomta Verstappent, négy tizeden belül van a két Mercedeshez képest.
Grosjean számára véget ért az edzés: váltót kell cserélni a Haasban.
Ricciardo egy másodpercre Rosbergtől - viszont lágy gumin, ez így nem néz ki olyan rosszul!
Néhány körre a közepesek is felkerültek több autóra, egyszer azt is be kell járatni végül is...
A legszorgalmasabb ma Pascal Wehrlein, 19 kört teljesített eddig - mindet szuperlágyon.
Rosberg 1:15,738-cal az élre ugrik, 6 századot ad Hamiltonnak.
Ha valakit ez nem hagyott nyugodni, gyorsan megmondjuk: a pálya 42, az aszfalt 25 fokos, míg a páratartalom 55 százalék.
Ricciardo gyenge körrel nyit, csak a 8. helyen van.
Megjöttek a Renault-k és felugrottak a legjobb 10 közé: Magnussen-Palmer 8-9.
Verstappen felugrott a harmadik helyre a Ferrarik elé, s megközelítette Rosberget.
Magnussen, Button és Ricciardo még csak installációs köröket futott: hárman összeadva négyet.
Grosjean a pálya szélén:
Hamilton benézett 1:16 alá ma elsőként: 1:15,795, ez a tegnapi legjobb időnél még lassabb.
A precedensek alapján legfeljebb megrovást kaphat Hamilton a kiengedésért - a büntetés a csapatnak járhat ilyenkor.
Sőt, a francia váltója 4-es fokozatban ragadt - vajon ez a pördülés oka vagy következménye?
Grosjean megpördült a 4-es kanyarban.
Vizsgálják a Hamilton-féle kiengedést.
Így áll az edzés, miután a legtöbb menő megfutotta gyorskörét:
Hamilton egy tizedet ad neki, szinte megismétli tegnapi idejét!
1:16,134-gyel nyit a német.
Rosberg lila első szektort futott, meglesz az új etalon.
Most már a két Toro Rosso is a pályán, mindenki megkezdte a 3. szabadedzést.
Massa feljött a második helyre, 9 századdal van most Bottas mögött.
Ez elég érdekes volt a Mercedestől - mondta Grosjean, akit tegnap Vettel, ma Hamilton bosszantott fel.
Helyszíni beszámolók szerint tegnaphoz képest már biztatóbb a helyzet a nézőszámot tekintve, de közelében sincs a 4-6 évvel ezelőttinek.
Jelenleg Bottas az élen 1:16,889-cel, míg a két Toro Rosso a másik 20 autóval ellentétben még ki sem jött a pályára.
Jenson Button természetesen a mezőnyben van azt követően, hogy tegnap egy a szemébe került idegen test miatt kórházba kellett szállítani.
Egyelőre csak Wehrlein és Palmer rendelkezik mért körrel.
Hamilton a pályán, jöhet az első komolyabb köridő.
Ismét változtak a pályaelhagyás szabályai, ami az 1-es kanyart illeti: ha a kerékvető külső peremét az autó bármely része elhagyja, a stewardok vizsgálni fogják, hogy ez előnyszerzéssel járt-e. Azaz a széles kerékvetőre korlátlanul rá lehet menni, azon kívülre viszont egy kerékkel sem - legalábbis vizsgálat nélkül.
De most már figyeljünk a Formula-1-re, hiszen elkezdődött a harmadik szabadedzés!
A Finn Ralit 15 szakasz után továbbra is Kris Meeke vezeti 37 másodperc előnyben Latvala előtt, míg a dobogó alsó foka Hayden Paddoné, de hatalmas csata dúl a harmadik helyért: öten vannak 13 másodpercen belül.
A GP2 főversenyét Szergej Szirotkin kezdheti az élről a pontversenyt vezető Pierre Gasly előtt.
A spái 24 órás pole-pozícióját egy sárgazászlós szabálytalanság miatt elvették a DTM-es Maximilian Götztől - a rajtelsőséget Clemens Schmid örökölte meg egy nem gyári HTP-autóval Felix Rosenqvist gyári Audija előtt.
Gyorsan tekintsük át, mi történt a többi szériában, mielőtt az F1-re kocentrálnánk: a GP3-ban az éllovas Alexander Albon fő ellenfelét, Charles Leclercet győzte le az időmérő edzésen.
Köszöntjük kedves olvasóinkat, perceken belül kezdődik a harmadik szabadedzés!