Hoppácska, Raikkönen előreugrott a harmadik helyre!
De hogy ennek mi lesz az eredménye, az már csak a következő élő közvetítésünkből derül ki, melyet egy szusszanásnyi szünet után kezdünk meg, valamivel az időmérő kezdete előtt. Jó étvágyat az ebédhez, köszönjük a figyelmet!
Hamilton és szerelője a stewardokhoz tart a veszélyes kiengedés miatt.
Közben fél szemmel tekintsünk Spára: a Lamborghini Blancpain Super Trofeo versenyén 15 másodperc kellett ahhoz, hogy eluralkodjon a káosz...
Egy visszajátszáson pedig láthattuk, mennyire veszélyes átmenni a kerékvetők "hurkáin": Vettel lifegő első szárnnyal érkezett vissza a bokszba.
Itt az eredmény, ebből akár szoros időmérő is lehet.
Vége a szabadedzésnek, hozzuk a végeredményt.
Hú, Haryanto nagyon rosszkor lassított le, alaposan megzavarta Hamiltont!
Itt a vége, 164 ezreden belül Rosberg, Hamilton, Ricciardo és Raikkönen.
Rosberg befejezte mára, Hamilton sem éles kört fut - lehet, hogy ez a végeredmény?
Jön Hamilton egy szett használt szuperlágyon.
A 22. körét futó Wehrlein javít, de így is elmarad 1 századdal Haryantótól - aki talán utolsó versenyét futja...
Persze ez csak szabadedzés de elég jól mutat 164 ezreden belül az első négy helyezett...
Harmadik, egy tizeden belül Rosberghez képest!
Lila második szektor az ausztrálnál!
Ricciardo kiment a szuperlágyakon, a lágyon futott ideje ígéretes volt.
Magnussen számára is idő előtt véget ért az edzés: a Renault szerint némi igazításra szorul az autó.
Alonso nagyot küzdött a McLarennel, de bent van az első tíz közt.
Kezdődnek az időmérő-szimulációk, itt még jó pár igen erős kört láthatunk majd.
Gyorshír a Finn Raliról: a beugró Craig Breen 14. szakaszon futott idejét kiigazították, ezzel előreugrott a harmadik helyre!
Vettel időközben lenyomta Verstappent, négy tizeden belül van a két Mercedeshez képest.
Grosjean számára véget ért az edzés: váltót kell cserélni a Haasban.
Ricciardo egy másodpercre Rosbergtől - viszont lágy gumin, ez így nem néz ki olyan rosszul!
Néhány körre a közepesek is felkerültek több autóra, egyszer azt is be kell járatni végül is...
A legszorgalmasabb ma Pascal Wehrlein, 19 kört teljesített eddig - mindet szuperlágyon.
Rosberg 1:15,738-cal az élre ugrik, 6 századot ad Hamiltonnak.
Ha valakit ez nem hagyott nyugodni, gyorsan megmondjuk: a pálya 42, az aszfalt 25 fokos, míg a páratartalom 55 százalék.
Ricciardo gyenge körrel nyit, csak a 8. helyen van.
Megjöttek a Renault-k és felugrottak a legjobb 10 közé: Magnussen-Palmer 8-9.
Verstappen felugrott a harmadik helyre a Ferrarik elé, s megközelítette Rosberget.
Magnussen, Button és Ricciardo még csak installációs köröket futott: hárman összeadva négyet.
Grosjean a pálya szélén:
Hamilton benézett 1:16 alá ma elsőként: 1:15,795, ez a tegnapi legjobb időnél még lassabb.
A precedensek alapján legfeljebb megrovást kaphat Hamilton a kiengedésért - a büntetés a csapatnak járhat ilyenkor.
Sőt, a francia váltója 4-es fokozatban ragadt - vajon ez a pördülés oka vagy következménye?
Grosjean megpördült a 4-es kanyarban.
Vizsgálják a Hamilton-féle kiengedést.
Így áll az edzés, miután a legtöbb menő megfutotta gyorskörét:
Hamilton egy tizedet ad neki, szinte megismétli tegnapi idejét!
1:16,134-gyel nyit a német.
Rosberg lila első szektort futott, meglesz az új etalon.
Most már a két Toro Rosso is a pályán, mindenki megkezdte a 3. szabadedzést.
Massa feljött a második helyre, 9 századdal van most Bottas mögött.
Ez elég érdekes volt a Mercedestől - mondta Grosjean, akit tegnap Vettel, ma Hamilton bosszantott fel.
Helyszíni beszámolók szerint tegnaphoz képest már biztatóbb a helyzet a nézőszámot tekintve, de közelében sincs a 4-6 évvel ezelőttinek.
Jelenleg Bottas az élen 1:16,889-cel, míg a két Toro Rosso a másik 20 autóval ellentétben még ki sem jött a pályára.
Jenson Button természetesen a mezőnyben van azt követően, hogy tegnap egy a szemébe került idegen test miatt kórházba kellett szállítani.
Egyelőre csak Wehrlein és Palmer rendelkezik mért körrel.
Hamilton a pályán, jöhet az első komolyabb köridő.
Ismét változtak a pályaelhagyás szabályai, ami az 1-es kanyart illeti: ha a kerékvető külső peremét az autó bármely része elhagyja, a stewardok vizsgálni fogják, hogy ez előnyszerzéssel járt-e. Azaz a széles kerékvetőre korlátlanul rá lehet menni, azon kívülre viszont egy kerékkel sem - legalábbis vizsgálat nélkül.
De most már figyeljünk a Formula-1-re, hiszen elkezdődött a harmadik szabadedzés!
A Finn Ralit 15 szakasz után továbbra is Kris Meeke vezeti 37 másodperc előnyben Latvala előtt, míg a dobogó alsó foka Hayden Paddoné, de hatalmas csata dúl a harmadik helyért: öten vannak 13 másodpercen belül.
A GP2 főversenyét Szergej Szirotkin kezdheti az élről a pontversenyt vezető Pierre Gasly előtt.
A spái 24 órás pole-pozícióját egy sárgazászlós szabálytalanság miatt elvették a DTM-es Maximilian Götztől - a rajtelsőséget Clemens Schmid örökölte meg egy nem gyári HTP-autóval Felix Rosenqvist gyári Audija előtt.
Gyorsan tekintsük át, mi történt a többi szériában, mielőtt az F1-re kocentrálnánk: a GP3-ban az éllovas Alexander Albon fő ellenfelét, Charles Leclercet győzte le az időmérő edzésen.
Köszöntjük kedves olvasóinkat, perceken belül kezdődik a harmadik szabadedzés!