Leclerc 2 tizeddel jár Sainz előtt az élen, ők azonos gumin voltak, a többiek a közepes keveréket használták, Piastri és Norris a 3-4.
Itt a vége: hatalmas McLaren-fórral várhatjuk a 16:00-kor kezdődő időmérőt!
Tartsatok velünk akkor is!
Verstappen megpróbált még egy utolsó kört a használt gumikon, de több, mint egy másodpercet kapott Piastritól. Jelenleg bődületes a McLaren fölénye, meglátjuk, hogy az időmérőre mi marad ebből.
Az utolsó öt percen belül vagyunk, nagy csodákat nem várhatunk már.
Albon viszont például összesen öt kört tett meg eddig...
Bumm, megjött a McLaren: Norris négy tizeddel megveri az eddig vezető Verstappent, Piastri pedig még Norrist is öt tizeddel...
Alonso a harmadik két lila szektorral, alig pár századmásodperces hátránnyal. Jó, akkor ebben még kell, hogy legyen...
Norris lágygumis köre, de jön a hiba: leszalad a pályáról, de elkerüli a falat, visszatér az aszfaltra.
A holland 21 ezredmásodperccel bejön Russell elé, most ő vezet!
Továbbra is csak a két Mercedes, a két Williams, a két Haas és Leclerc futott gyorskört lágy keveréken.
Most jön viszont Verstappen!
Piastri is az üléshiba elhárítása után "csak" egy közepes keveréken futott párkörös etapra tért vissza, immár ismét betolták a bokszba a McLarent.
Érdekes módon inkább versenyszimulációkat látunk a közepes gumikon, nem annyira időmérős felkészülést.
Lawson megcsípi a kavicságyat, de megússza baleset nélkül.
Russell, Antonelli, Norris, Leclerc, Hamilton, Alonso, Verstappen jelenleg az élmezőny.
Antonelli a második, négy tizedet kap Russelltől.
Mercedes 1-2 a lágyakon, de a többiek még csak a közepeseket használták leginkább.
Piastrinál valami baj van az üléssel, második gyorskör helyett visszajött a bokszba és kiszáll az autóból.
Russell komolyabbá teszi a bulit: fél másodperc előnnyel veszi át a vezetést.
Hamilton és Verstappen is megelőzi a közepeseken a két McLarent. Hamilton kifejezetten remek kört fut, és bejön másodiknak.
Most kezd éledezni a pálya, megkezdődik a munka, sőt Carlos Sainz autójára már a lágy gumi is felkerült. Lassan érdemes lesz figyelni az időket!
Tíz perc eltelt, de egyelőre csak Bortoleto és Colapinto próbált meg valamilyen kört, mindenki más a bokszban nézelődik. Túl jó munkát végeztek tegnap?...
Piastri és Norris ma már egyforma szárnybeállításokkal megy, nem lesz közöttük különbség.
Maradjunk annyiban, hogy nem kapkodják el a kezdést a csapatok, a legtöbben még a garázsban beszélgetnek...
Zöld jelzés, kezdődik az edzés!
A pole-pozícióra a pénteki adatok alapján többen is esélyekkel pályázhatnak, de mára módosíthattak a beállításokon a csapatok, így érdekes lesz látni ebben az egy órában, hogy ki hogyan tartja meg a főpróbáját a nagyon fontos kvalifikáció előtt.
Az új első szárnyak nem okoztak jelentős változást, erről szinte minden csapat ugyanúgy számolt be, a helyszínen az a következtetés terjedt a paddockban, hogy a Williams veszíthetett a legtöbbet ezzel.
A mezőny valamivel szorosabb volt egyébként pénteken, a Red Bull és a Mercedes is produkált biztató dolgokat, és Lewis Hamilton negatív kommentjei ellenére a Ferrari sem volt teljesen elveszett az első két szabadedzésen.
Tegnap még mindig a többiek előtt járt a McLaren, elsőre Lando Norris, másodjára pedig Oscar Piastri nőtt a többiek fölé, meglátjuk, hogy éjszaka találtak-e választ a riválisok.
Nagy szeretettel köszöntünk mindenkit, 12:30-kor elrajtol az F1-es Spanyol Nagydíj utolsó, harmadik szabadedzése!


