DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 26. szombat
20:33

Mind az öt beugró a pályára gördült, különösen fontos lehet ez az edzés Antonelli számára, aki eddigi egyetlen szabaedzésén gyorsan összetörte a Mercedest.

Itt pedig a búcsú, de csak átmenetileg. Éjfélkor folytatjuk, gyertek akkor is, jó lesz!

Itt az edzés végeredménye:

Véget ért az edzés, két piros, egy ütközés és egy remek Sainz-kör, ez a mérleg.

Drugovich és Svarcman lágyon se tudja azt, amit Albon keményen. És Stroll is csak éppenhogy.

Piastri, aki minden valószínűség szerint a régi padlólemezzel köröz, néhány perccel ezelőtt nemes egyszerűséggel borzalmasnak nevezte az autó kezelhetőségét.

Verstappen megint a bokszban, megint bütykölnek.

Lawson többkörös lágyakon fut jobb kört Pereznél. igen, persze, ez csak az első edzés, de azért rögzítsük.

Antonelli nem javított, és közben Stroll is fut egy lágygumis kört, de nincs benne sok köszönet. Drugovichéban sem.

Verstappen panaszkodik a motorra, nem alakul simán ez az edzés a vb-éllovas számára.

Antonelli nekimegy még  egy gyorskörnek.

A beugrók közül tehát csak ketten mentek a pirosakon: Antonelli a 11., O'Ward a 13. helyen áll.

A balesetező versenyőkön kívül Stroll, Svarcman és Drugovich nem futott lágygumis etapot.

Tsunoda és Ocon is bejön másodpercen belülre, a japán ráadásul a harmadik!

Csak Sainz, Verstappen, Hülkenberg és Piastri van egy másodpercen belül Russellhez képest.

Aztán jön Russell, aki fél másodperc felett ad neki, és bemegy 1:18 alá. Csak két ezreddel, de akkor is!

Saint 1:18,573-at fut, ez az első komolyabb idő a hétvégén, Verstappen két és fél, Piastri négy tizeddel marad el tőle.

Jönnek a lágygumis körök, a mezőny nagyobb része piros oldalfalú Pirelliken érkezik!

Folytatódik az edzés, 23 perc van még hátra.

A járművek távoznak a helyszínről, vagy sikerült biztonságossá tenni a szemre még mindig szuboptimális TecPro-falat, vagy extra segítségre lesz szükség.

A TecPro fal helyreállítása zajlik.

Svarcman a rádión közölte, hogy szerinte "Bearman csinált valamit valakivel."

Itt látható a baleset:

Itt az eredmény:

Bearman belassított az ideális íven haladva, Albon megpróbált reagálni rá, de elvesztette az iránytást az autó felett!

Nagyon összetört a Williams, de a Ferrari sem néz ki jól!

Húha! Bearman és Albon ütköztek!

A gyorskörre készülő autók feltorlódnak a stadionrészen, erre lehet számítani az időmérőn is. Minden bizonnyal lesznek vitás esetek...

Bottas emberkedett kicsit az egyik Williamsszel a stadionrészen, mielőtt a bokszba húzott, Verstappen pedig kijött a pályára.

Lehet, hogy Verstappen autójáról esett le az a bizonyos alkatrész, és ezért dolgoznak az autón? A padlólemez pereménél zajlik a munka.

A köridők lassan de biztosan javulnak, már Russell, Perez, Magnussen és Sainz is gyorsabb Verstappennél.

A Red Bullnál viszont intenzív bütykölés zajlik, Verstappen orrkúpját lekapták, és dolgoznak az autó elején. Egyébként a holland áll az élen 1:20,970-nel.

Közben folytatódik az edzés, mindenki a kemény keveréken.

Egy Mercedes-szerelő dobott egy lájkot, miután ellenőrizte Antonelli autójának alját – bízzunk benne, hogy ez azt jelenti, hogy nem sérült az ifjú olasz autója, melyet Hamiltontól kapott kölcsön egy órácskára.

Ennyi idő talán elég volt arra, hogy elvigyék azt a darabkát (főleg hogy láttuk is a lelkes sportbírót), szóval talán folytatódhat lassan a körözés.

A tegnapi napot gyengélkedés okán kihagyó Fernando Alonso a csapat közlése szerint az FP2-n már ott lesz az autóban.

A hétvége eddigi legérdekesebb sztorijai a McLarenhez kapcsolódnak, akik egyrészt hoztak egy új padlólemezt, melyet a második edzésre feltesznek Norris autójára, másrészt pedig magyar idő szerint 22:30-kor következik Norris austini büntetésének felülvizsgálata.

Az előző hétvégén Bahrein óta először egyetlen sessiont sem kellett félbeszakítani – ez most nem tartott sokáig.

Törmelék a célegyenes végén, melyre Antonelli ráadásul rá is hajtott, ezért érkezett a piros.

Piros!

Kezdődik az edzés!

A rend kedvéért szögezzük le, 0 százalék esély van az esőre.

Nem kevesebb, mint öt fiatal versenyző ül autóba: Antonelli a Mercedesben, O'Ward a McLarenben, Bearman a Ferrariban, Drugovich az Aston Martinban, Svarcman pedig a Sauberben teljesít szolgálatot.

Borzalmasan nagy szeretettel köszöntjük kedves olvasóinkat, öt percen belül elrajtol a Mexikóvárosi Nagydíj első szabadedzése!